Mieszanina.

Byłam wczoraj na niewielkich zakupach, pokażę Wam co udało mi się kupić w całkiem przystępnych cenach :)

Na początek kilka lakierów. Wstąpiłam do kilku drogerii i tak na prawdę jeśli chodzi o kosmetyki, to kupiłam tylko lakiery. W ostatnim czasie, nic więcej nie potrzebuję.


Topper z Essence wygląda fantastycznie na paznokciach, ale tak ciężko się go zmywa, że nie wiem, kiedy pomaluję nim paznokcie raz kolejny... 

Wstąpiłam też do kilku księgarni. W jednej z nich jest ciekawa promocja. 15% na wszystkie pozycje do końca przyszłego tygodnia.
Postawiłam na coś w miarę lekkiego i przyjemnego. W przerwach pomiędzy nauką fizjologii i anatomii fajnie sięgnąć po coś tego typu.


Wracając już do domu, natrafiłam na ciucholand, na który wcześniej w ogóle nie zwróciłam uwagi. Okazało się, że są w nim na prawdę przyzwoite rzeczy w atrakcyjnych cenach. Mnie udało się upolować bluzkę z New Look'a, za całe 8zł :) Kupiłam też zwykłe, dobre jakościowo, nie zniszczone,  mocno kryjące czarne legginsy, ale nie mam ich na zdjęciach.


A na koniec pokażę Wam, jaki mam dziś lakier na paznokciach. Co o nim sądzicie? Ja jakoś nie mogę przekonać się do jego koloru...

Golden Rose, Classics, Charming Nail Lacquer, nr 41



Pozdrawiam bardzo ciepło, 
Marta



24 komentarze:

Zakręcony świat Wery pisze...

lakiery maja fajne kolory:)

Julia Natalia pisze...

pierwsze dwa lakiery <3

Agnieszka pisze...

topper wygląda bardzo fajnie, może pokaż na pazurkach!:)

sypa pisze...

Mam identyczny lakier. Kupiłam go, pomalowałam jeden paznokiec i do tej pory lezy nieużywany, też mnie jakoś nie przekonał ;p

lajfstyle pisze...

Nowe lakiery rzeczywiście świetne. Ja posiadam trzy brokatowe lakiery, ale sporadycznie goszcza na moich pazurach właśnie ze względu na to koszmarne zmywanie :(
Wczoraj też zerknęłam na tej lakier my Secret, musisz koniecznie pokazać go na pazurach, bo mnie zaciekawił :)
Ja nie kupuję książek, bo za każdym razem wolę wydać pieniądze na coś innego, a są takie drogie niestety :( Pozostają mi biblioteki, które uwielbiam!

A lakier na pazurach nie przekonuje mnie.. Kolor nie mój, ten perłowo/metaliczny połysk w tej wersji kolorystycznej też nie.

Buziaki!

SmoothCriminal pisze...

mam ten złoty lakier z Safari :P świetny jest :)

pozdrawiam i zapraszam do mnie :P

sauria80 pisze...

już wiem gdzie byłaś jak Cię nie było ;)

Lady In Purplee pisze...

Niebieski lakier pięknie wygląda :)

Karola pisze...

Fajna bluzka uwielbiam pasiaki :) i lakierowe zakupy też udane, ciekawa jestem tego złoto- brązowego lakieru safari

Caathy pisze...

Topper fajny. Chciałabym go mieć, no ale niestety nie będę w Naturze przez dość długi czas ; (

jolkag78 pisze...

Szaraczka z safari mam i bardzo go lubię... Co do toppera podzielam Twoje zdanie... Tak na nie chorowałam, kupiłam i uzyłam raz, po trudzie zmywania nie odwazyłam sie na kolejne uzycie;)

szafapełnamarzeń pisze...

fajne kolory lakierów. :)
zapraszam do mnie- dzisiaj nowa notka. :)

lolita76548 pisze...

Mnie się nie podoba, czegoś mu brakuje. Ale nowe zacne ;)
Zostałaś oTAGowana :

http://femalepleasurelola.blogspot.com/2011/10/odpowiedz-na-tag.html

Mooncat pisze...

Do zmywania brokatów najlepsza jest metoda z folią aluminiową, bez porównania ze skrobaniem wacikiem ;). Mi też ten kolor niezbyt odpowiada.

Yuki. pisze...

Też mam Essence topper - świetny!! :)

Lipstick on the cup pisze...

Świetny zestawik lakierów, szczególnie ten kobaltowy kolorek przypadł mi do gustu :)

Say me Justine pisze...

Swietne lakiery, ciekawa jestem jak beda wygladac na paznokciach:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania swietne botki! www.saymejustine.blogspot.com

Beauty Wizaz pisze...

iście jesienne kolorki :)

Beauty Wizaz pisze...

zostałaś otagowana http://beautywizaz.blogspot.com/2011/10/zostaam-nominowana-przez-blizniaczki09.html

Marvoo pisze...

"nianiek" jest świetny. Bardzo przyjemnie się czyta (;

*Natalia* pisze...

Wszystko mi się podoba, ale szczególnie bluzka! :)

fiska pisze...

Z chęcia przygarnelabym ten top z Essence, ale tez mam problem ze zmywaniem takich lakierow :(
podobno mozna platki namoczyc zmywaczem i z nimi pod folie aluminiowa... ale nie sprawdzalam czy to sie sprawdza.

Zostalas otagowana ;)
chyba juz 2 raz coa mi się zdaje ;)
http://swiat-fiski.blogspot.com/2011/10/tag-7-aktow-o-mnie.html

adrianna pisze...

świetne lakiery - mam oba topowe i faktycznie, ten z essence jest nie do ruszenia :) lakier na paznokciach mi się podobna szczerze mówiąc średnio...

Kolorowy Pieprz pisze...

circus confetti to zmywaczowy doprowadzacz do łez:) hehehe

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook