Perełki września 2011r.

Witajcie! :)

Chcę Wam dziś pokazać kosmetyki których używałam namiętnie we wrześniu, które wyjątkowo polubiłam.

PIELĘGNACJA :


1. AA Help, Cera Atopowa, mleczko do demakijażu - recenzję znajdziecie TU . Cena : ok. 12zł
2. Yves Rocher, krem do twarzy na zaczerwienienia do cery bardzo wrażliwej - krem przyczynił się do wyleczenia mojej skóry twarzy. Na pewno pojawi się na jego temat szczegółowa recenzja. Cena : ok. 70zł
3. L'bioteca, krem regenerujący krem do rzęs - na prawdę działa! Recenzja w przygotowaniu ;] 
Cena : ok. 10zł
4. Avon Liiv Botanicals, krem pod oczy "Witalność natury" SPF 15 - świetnie nawilża, szybko się wchłania, redukuje opuchnięcia, korektor się na nim nie roluje. Jednym słowem super :) Cena : ok. 20zł

KOLORÓWKA :


1. Avon, poczwórne cienie do powiek Pink Sands - idealne na dzień, lekko rozświetlające róże i beże. Na bazie utrzymują się cały dzień, świetnie się ze sobą łączą. Cena : ok. 20zł
2. Puder lekko koloryzujący Vipera - coś fantastycznego. Recenzja w przygotowaniu ;] Cena : ok. 20zł
3. Diamentowy cień do powiek Paese nr 18 - niezbędny. Przepiękny, chłodny brąz. Idealny do podkreślania dolnej powieki, załamania w makijażu dziennym i pokrycia całej ruchomej części w wieczorowym. Pigmentacja świetna. Trwałość? Nie do zdarcia. Uwielbiam ten cień.Cena ok.: 10zł
4. Lakier do paznokci Catrice Beam Me Scotty - przepiękne wykończenie pół-matowe. Wysycha w ciągu 1 minuty. Idealny w przypadku sytuacji kryzysowych. Swatch TU.Cena ok.: 10zł
5. Puder brązujący Claire's - bardzo go lubię, daje ładny rozświetlający efekt, nie muszę dodatkowo stosować rozświetlacza. :) Cena ok. : 20zł
6. Avon SuperShock MAX tusz do rzęs - wielkie odkrycie. Idealnie rozdziela rzęsy, podkręca je i pogrubia. Na pewno zagości w mojej kosmetyczce na dłużej o ile nie na zawsze (no, może do momentu w którym Avon go wycofa.. ;/ ) Cena ok.: 20zł
7. Podkład Pharmaceris - recenzja TU.


Znacie te produkty? Lubicie? :)

Pozdrawiam,
Marta




12 komentarze:

Anonyme pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonyme pisze...

Bardzo lubię ten krem Yves Rocher:) Przez dwie ostatnie zimy ratował moją twarz, w tym roku pewnie też zakupię. Widzę na stronie, że teraz jest za 45zł:)

Krem do rzęs (a raczej jego działanie) mnie zainteresował:)

Zakręcony świat Wery pisze...

ja mam chrapke na super shocka

eff pisze...

kocham produkty z AA do cery atopowej ;]
pozdrawiam
eff ( http://kosmetyczny-swiat.blogspot.com/ )

niecierpek pisze...

Lubię ten krem z YR, ale mógłby lepiej nawilżać.

SmoothCriminal pisze...

fajni ulubieńcy ;)

oliiwiki pisze...

Mam tą paletke z avonu w odcieniach brązu i beżu;

Martuś pisze...

Czekam z niecierpliwością na recenzję kremu YR. Może mi również pomoże na zaczerwienienia :(

Bella pisze...

Ten krem do rzęs to także mój ulubieniec :)

*Natalia* pisze...

No i ja jak zwykle zainteresowałam się cieniami. Już mam ochotę na paletkę Avon i ten cień z Paese :D!

saharu pisze...

słyszałam o tym mleczku aled dnie używalam zapraszam do siebie

Agnieszka pisze...

cienie i lakier wzbudziły we mnie zainteresowanie..;) poobserwuję!:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook