Po małej przerwie...

.. witajcie! :)

Niestety ostatnio mam urwanie głowy. Dużo nauki, brak czasu na cokolwiek. Musicie mi wybaczyć, bo w najbliższym czasie mogę pojawiać się rzadziej. Choć będę się bardzo starać, żeby tak nie było :)

Wczoraj razem z narzeczonym wybraliśmy się do galerii na niewielkie zakupy. Wstąpiłam do swojej ulubionej księgarni Matras. Tam wszystko jest zawsze poukładane, nie ma bałaganu, łatwo można znaleźć to, czego się szuka, książki 25% taniej. Nie to co w Empiku czy innych znanych mi księgarniach...

Oto co udało mi się kupić : 


Farmakologia i podstawy pielęgniarstwa zamówiłam na stronie internetowej Empiku i odebrałam je u siebie w salonie nie płacąc za koszty przesyłki ( bardzo wygodna sprawa ).

A teraz mój dzisiejszy nudny, dzienny makijaż wykonany jedną z moich ulubionych palet Mocha Latte Avonu. 





Podkład rozświetlająco - antystresowy Avon, korektor Rimmel, puder Vipera, bronzer Clarins, odrobina różu Bourjois, rozświetlacz JOKO, baza pod cienie ArtDeco, cienie Avon, liner Essence, tusz do rzęs Avon SuperShock, pomadka Golden Rose 121.

Pozdrawiam ciepło, 
Marta

13 komentarze:

Beauty Wizaz pisze...

cudny makijaż bardzo bardzo subtelny, eh i ja na zakupy książkowe chyba pójdę :) sporo tego przyjemnej lektury! :D

Basia8212 pisze...

Podziwiam Cię,na 2 kierunkach jednoczesnie,a jak podoba Ci sie TUK:-)?buziaki

*Natalia* pisze...

Ja też lubię księgarnie Matras, jak tam wejdę, to mam godzinę z głowy ;). Piękny, delikatny makijaż :)!

Zakręcony świat Wery pisze...

delikatny makijaz bardzo łądny

Lady In Purplee pisze...

Matras to faktycznie świetna księgarnia i na całe szczęście mam blisko uczelni :) Daj znać jak ksiązki bo zainteresowała mnie Caryca i Demony ;)

Integra pisze...

ostatnio sama czytałam Cukiernię pod Amorem i bardzo polecam, czyta sie szybko i miło, wciąga niesamowicie :) w taką pogode będzie w sam raz :) pozdrawiam

Electric_Girl pisze...

Bardzo ładny, delikatny makijaż :)

MintElegance pisze...

ślicznie umalowane oko :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze :)
Basiu - na TUK bardzo mi się podoba, coraz więcej ciekawszych, "praktycznych" rzeczy :)

marchewka pisze...

makijaż piękny :) ja polecam "wytropić Eichmanna" jeżeli ktoś lubi książki dokumentalne - książka o tropieniu i aresztowaniu jednego z największych zbrodniarzy niemieckich.

Lilu pisze...

własnie mialam ostatnio kupić sobie Caryce:)

Yuki. pisze...

Posiadam tą paletkę i średnio trafiła w moje gusta ;)

adrianna pisze...

ja tez ostatnio bardziej nie mam czasu niż go mam... już tęsknię za wakacjami :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook