RECENZJA : Yves Rocher, Active Sensitive, Soin Dermo-Traitant - krem na dzień i na noc przeciw zaczerwienieniom

Mam dziś dla Was długo wyczekiwaną recenzję mojego wybawcy, kremu Yves Rocher.


Opakowanie : 
Szklane, całkiem estetyczne ale nie do końca wygodne. Ciężko wygrzebać krem z dna. Pojemność : 50ml.

Zapach : 
Przypomina mi zapach któregoś leku na ból gardła :D Całkiem przyjemny. 

Cena :
W promocji można go upolować za 45zł (za tyle go kupiłam) natomiast jego cena regularna jest dość wysoka, bo wynosi ok. 70zł

Konsystencja :
Wyjątkowo gęsta, przez co krem jest niezwykle wydajny.



Działanie :  
 Co mówi producent ? 

"Łagodny krem o strukturze balsamu doskonale chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, takimi jak zimno lub wiatr. Redukuje widoczne zaczerwienienia i zapobiega powstawaniu nowych, dzięki zawartości wyciągu z ziarnopłonu, który zapobiega rozszerzaniu naczyń krwionośnych."
 
Moja opinia
 
Jakieś trzy miesiące temu, to co działo się na mojej twarzy to był istny horror. Skóra była bardzo podrażniona, czerwona, sucha, odwodniona... Początkowo nic nie pomagało, musiałam udać się do dermatologa. Leki pomogły w pewnym stopniu. Po skończeniu kuracji, postanowiłam zainwestować w dobry krem właśnie do cery nadwrażliwej. Dziś, dziękuję Bogu, że mój wybór padł właśnie na ten produkt.
 
Uwielbiam tego typu kremy do twarzy. Jest bardzo odżywczy i nawilżający a w gruncie rzeczy lekki i idealnie nadaje się pod makijaż. Moja skóra wręcz "pije" go, pochłania w oka mgnieniu. Po zastosowaniu jest bardzo gładka, mięciutka i co dla mnie ważne - nie świeci się. Tak jak już mówiłam, krem przeznaczony jest do cery nadwrażliwej. Ja właśnie taką posiadam i sprawdza się on u mnie fantastycznie. W żadnym wypadku mnie nie podrażnił, wręcz pomógł mi w leczeniu cery. Zaczerwienienia znikły w 70%. Skóra jest bardzo dobrze nawilżona, gładka. Po prostu wygląda dobrze.

Mój KWC. 


Pozdrawiam, 
Marta


10 komentarze:

Chanel pisze...

Ooo ciekawy, też mam bardzo wrażliwą cerę i mam z nią problemy :(

Zakręcony świat Wery pisze...

nie mialam ciekawe

Caathy pisze...

Szkoda, że cena taka wysoka .

emiliiak pisze...

Ja go kupiłam bez promocji za 59 zł. Nie wiem skąd ta rozbieżność w cenie... Prowadzisz jeszcze kanał na YU ?? Jaki jest twój nick ?? :)

Martuś pisze...

Ja się czaję na produkty Pharmaceris. Zobaczymy jak się spiszą. Do Yves jakoś mi nie po drodze ;)

kleopatre pisze...

Tez nie mialam, twoja recenzja jak najbardziej zachecajaca:)

SmoothCriminal pisze...

dla wrażliwej cery pewnie ideał ;) Dobrze, że Ci pomógł:)

marchewka pisze...

ja też mam wrażliwą skórę w dodatku, suchą i wrażliwą. miałam ogromne problemy z cerą, doszło do tego, ze skóra schodziła płatami z twarzy. też leczyłam się dermatologicznie.mnie uratował krem Cetaphil, jest to też balsam do ciała, ale ja stosuję tylko na twarz :) niesamowicie nawilża, kosztuje ok 35-40 zł :) gorąco polecam.

Lena173 pisze...

Uwielbiam kosmetyki z tej serii, a już w ogóle jeśli zakupu dokonam we Francji. Tam są one jeszcze bardziej intensywniejsze.

mamajusta1 pisze...

Super. Dobrze wiedzieć... mam teraz ciąg na YR :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook