Turkus, brąz i fiolet.

Cześć dziewczyny :) Chcę Wam pokazać mój dzisiejszy makijaż, paznokcie i zapach w którym po uszy zakochał się mój narzeczony. No, ja w sumie też...

Na początek pazurki i lakier Wibo Extreme Nails nr 88. Przepiękny, jesienny...


Teraz makijaż do ktróego użyłam : podkład matujący Avon, korektor Catrice, puder Almay, bronzer Clarins, puder mineralny Joko 04, meteoryty Guerlain, baza z palety baz Sleek, Sleek Curacao, brąz Paese 18, tusz Rimmel, pomadka Manhattan 34G






I na koniec woda perfumowana Little White Dress Avon'u. Miałam już ją kiedyś, jakieś 3 lata temu i ostatnio postanowiłam znów w nią zainwestować. Zapach ponownie mnie oczarował z resztą, nie tylko mnie...


Nuty zapachowe:
nuta głowy: frezja, bergamotka, mandarynka
nuta serca: gardenia, peonia, kwiat dmuchawca
nuta bazy: białe piżmo, aromaty drzewne
 
Pozdrawiam, 
Marta

23 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

no to teraz juz na pewno zaiwestuję w turkusy!

sauria80 pisze...

jestem ciekawa tych baz ze sleeka - wygrałam paletkę w rozdaniu więc będę wkrótce testować :)

pannajoanna pisze...

mam ten lakier i bardzo go lubię na jesień super :) makijaż śliczny, zresztą jak zwykle, muszę wypróbować to połączenie kolorystyczne :) przyciemniłaś włoski? bo ostatnio miałaś takie bardziej rude?:)

Caathy pisze...

Świetny makijaż .
Bardzo lubię perfumy Little White Dress

nutellaestrela pisze...

Kocham Little White Dress!:) Little Black Dress też jest jest piękna:P

zoila pisze...

Śliczny makijaż, bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

oczuchmurnosc pisze...

uwielbiam ten zapach, mam juz 2 buteleczkę, na jesienne dni super;) tak sie spodobal kolezankom, ze az kupowalam w prezencie.

Julia Natalia pisze...

bardzo ciekawy makijaż :)

daydreamerwoman pisze...

ładny:)

Beauty Wizaz pisze...

lakier faktycznie bardzo ładny :)

Zakręcony świat Wery pisze...

ładny makijaz

lolita76548 pisze...

od dawna choruję na turkusową miętkę w makijażu i muszę sobie jakąś sprawić!

Magda60005 pisze...

Fajny lakier:)

joanna pisze...

Przepiękny ten lakier!

kleopatre pisze...

Świetnie wygladasz w takim zywym kolorku na oczach:) A Little White Dress zaczęla mnie kusic...;)

Motylica pisze...

Ojej, czemu tak rzadko Cię tu widać? Aaa, zapomniałam. Dwa kierunki studiów. W każdym razie - fajnie móc oglądać Twoje genialne makijaże, chociaż mnie taki raczej by nie pasował.
Pozdrawiam :)

Turkusoowa pisze...

oczka super pomalowane,bardzo mi się podoba,lakier też,choć ostatnio mam ochotę na bardziej złoty :)

*Natalia* pisze...

Makijaż bardzo Ci pasuje :)

Basia8212 pisze...

Śliczny lakier a jeszcze piekniejszy makijaz z piekną kreska;-)

marchewka pisze...

uwielbiam tą serię z avonu little black, white i teraz red dress są po prostu cudowne :)

Paula pisze...

bardzo fajny kolor lakieru ;)

Yuki. pisze...

O, bardzo ładny lakierek. Chyba nawet mam taki sam, albo podobny :) Makijaż śliczny, piękny odcień turkusu.

ThatIsMe pisze...

przepiękny make-up! tez lubię te perfumy :D!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook