Kilka słów...

Witajcie :*

   Bardzo Was przepraszam, że ostatnimi czasy tak rzadko dodaję nowe posty. Przez ostatnie kilka miesięcy borykam się z problemami zdrowotnymi, które obezwładniają mnie również psychicznie i po prostu brak mi sił, motywacji na publikowanie recenzji czy innego typu wpisów. 
Mam nadzieję, że dalej będziecie chętnie odwiedzać mojego bloga oby, coraz częściej aktualizowanego.

   Dziś dostałam zamówienie z Avonu, głownie szminkowe :) Jutro późno kończę zajęcia, więc najprawdopodobniej w czwartek zaprezentuję Wam, co udało mi się kupić.

Pozdrawiam, 
Marta

9 komentarze:

Electric_Girl pisze...

Oj, mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia i że wszystko będzie dobrze :*
Oczywiście czekam na nowe wpisy :D

Basia8212 pisze...

Zdrowiej kochana i myśl pozytywnie,ja zawsze tu będę zagladać Słonce:*

oczuchmurnosc pisze...

Trzymaj się:*

merczens pisze...

zdrówka! :*

*Natalia* pisze...

Kochana dużo zdrowia :)!

Mooncat pisze...

Mam nadzieję, że szybko wrócisz do zdrowia!

marchewka pisze...

dużo zdrowia!!
i oczywiście czekamy na szmineczki :)

zoila pisze...

Biedna, trzymaj się :). Czekam w takim razie z niecierpliwością na prezentację nabytków.

Beauty Wizaz pisze...

nie przejmuj się i zdrowiej, zaczniesz pisać jak będziesz w pełni sił :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook