Niewielkie zakupy i wspaniałe pomadki Avon. :)

Tak jak obiecywałam, przedstawię Wam dziś szminki Avonu, w których zakochałam się bez pamięci + kilka innych pierdółek :)


  • Wspaniały prezent od narzeczonego - rok 2012 spędzę z Kubusiem Puchatkiem i jego przyjaciółmi ! :) :) 
  • Musztardowy lakier Safari nr 351
  • Tusz do rzęs Astor Volume Diva Curve me Sexy - całkiem przyjemny. Jestem w fazie testowania.
  • Rozświetlacz Inglot nr 83. - miałam już kiedyś go, to był mój pierwszy kosmetyk tego typu i wydaje mi się, że teraz jest twardszy. Wg mnie to lepiej - można ładnie stopniować błysk.

No i na koniec zostawiłam najlepsze - szminki Avon z serii Colordisiac i najnowszej "Błysk kryształów"

Od lewej : "Blask kryształów" -  sparkling nude, "Colordisiac" -  drawn to you, "Blask kryształów" - diamond rose, "Colordisiac" - sudective violet


 Używałam już sparkling nude  i drawn to you. Pierwsza jest półtransparentna, przepięknie wygląda na ustach. Drugą, możecie podziwiać niżej. (co do jakości serii Colorodisiac - najtrwalsze pomadki z najtrwalszych, wspaniałe nasycone kolory, świetne krycie. )

 W rzeczywistości pomadka jest odrobinę ciemniejsza. 

I makijaż :)

 
Pozdrawiam, 
Marta

25 komentarze:

zoila pisze...

Uroczy ten kalendarz z Kubusiem, oglądałam go ostatnio, ale drogi trochę :(. Sparkling nude i diamond rose są bardzo ładne.

szafapełnamarzeń pisze...

jaki świetny kalendarz ! też chcę taki ! ♥♥♥

Beauty Wizaz pisze...

pięknie wygląda na ustach :)

Zakręcony świat Wery pisze...

szminki sa super:)

Anonyme pisze...

Mam ochotę wypróbować te pomadki:) Makijaż jak zwykle śliczny:)

Kosmetyczny Świat pisze...

kuszącee pomadki!;D
A makijaż w Twoim wykonaniu jak zawsze mistrzowski!;)
pozdrawiam;)

PureMorning pisze...

Ładne kolory szminek :))

ewwwa pisze...

Wow, pomadki świetne

oczuchmurnosc pisze...

bardzo ladnie wyglądaja :)

*Natalia* pisze...

Świetny kalendarz, makijaż niezwykle Ci pasuje :)

merczens pisze...

kalendarz super :)) szukam musztardowego lakieru do paznokci, może znajdę u siebie gdzieś :) pomadkom przyjrzę się z bliska :)

Turkusoowa pisze...

aaaa szminka Diamond Rose wygląda super! jest możliwość żebyś zrobiła jej fotkę na ustach...?

Yuki. pisze...

Ojeeeej, ten kalendarzyk jest przesłodki ^^

Kamyczek pisze...

makijaż bardzo ładny ale ja chcę taki kalendarz :D:D:D

Lady In Purplee pisze...

Ja teraz zamówiłam próbke Drawn To You bo kolor strasznie kusi, ale nie wiem czy bedzie mi pasował... oby był ok :D

SmoothCriminal pisze...

właśnie zamówiłam z katalogu Avonu kredkę , a te pomadki widziałam :P U Ciebie wyglądają super ;)

pozdrawiam i zapraszam do mnie.

Rina pisze...

właśnie rozglądam się za jakimś kalendarzem na nadchodzący rok, a ten Twój jest bardzo uroczy :)

Basia8212 pisze...

piekny makijaz,uroczy kalendarz,pomadka sparkling nude wpadła mi w oko:-) jak zdrówko:*?

Martuś pisze...

Znając mnie, to zamówię przynajmniej jedną szminkę 'błysk kryształów' ze względu na opakowanie :D Diamond rose jest przepiękna *.*

bialaangelgirl pisze...

rewelacyjny ten kalendarz :) trzeba pomyśleć o własnym ! Czas najwyższy !
Gorąco zapraszam do siebie :)

artlook4u pisze...

pieknie sie prezentujesz w takim zestawieniu. ten kolorek na ustach bardzo ci pasuje ;)

Magdalena pisze...

Kalendarz jest cuuudowny!

marchewka pisze...

wszystkie szminki są piękne, zdecydowanie urzekła mnie sparkling nude ... i kalendarz z kubusiem :P

Kolorowy Pieprz pisze...

czy notatnik bez przyczyny jest otwarty na wakacyjnych datach:)?

ThatIsMe pisze...

świetne kolory tych szminek i ładny makijaż!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook