Pierwszy makijaż świąteczny krok po kroku!

   Choinki, kolędy, reklamówki świąteczne w centrach handlowych wprowadzają nas pomału w atmosferę świąt Bożego Narodzenia. Prawda jest taka, że jestem całej tej szopce przeciwna. Drażni mnie pojęcie "magia świąt". Albo "magia" albo "święta". Szczególnie Bożego Narodzenia.
Niemniej jednak, uwielbiam te święta - tak na prawdę to jeden z nielicznych okresów w ciągu całego roku, kiedy tempo naszego życia zwalnia i możemy pobyć ze swoją rodziną. Bez napięć, bez niepotrzebnych sprzeczek.
Prezentuję Wam dziś pierwszy proponowany przeze mnie makijaż, który bardzo fajnie będzie sprawdzał się na np. wieczerzy wigilijnej.
Na oku choinka, na ustach ciasto malinowe - dwie rzeczy, bez których nie mogą obejść się moje, rodzinne święta Bożego Narodzenia :)


1. Baza pod cienie ArtDeco

2. W załamanie powieki cień w kolorze cappuccino 

3. Na całą ruchomą powiekę cień perłowo-złoty 

4. Wzdłuż linii rzęs choinkowa zieleń

5. Przy samych rzęsach i na 4/5 dolnej powieki ciemny brąz

6. Matowa biel pod łuk brwiowy i w wewnętrznym kąciku

7. Czarna kredka, tusz, malinowa pomadka i... gotowe! :)



 Kosmetyki użyte : baza pod cienie ArtDeco, paleta cieni NYX Champagne & Caviar, czarna kredka Avon, tusz Astor, pomadka Catrice 

Pozdrawiam, 
Marta

25 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

śliczna pomadka:)

merczens pisze...

o! dawno nie robiłaś stepów, poproszę o więcej! a pomadka... I love this! <3

sauria80 pisze...

ślicznie! a uta poezja :)

Electric_Girl pisze...

Piękny makijaż :))

ilussia pisze...

Ładny makijaż:)

Anuullaa pisze...

Ładny, delikatny makijaż i kolor tej pomadki, aż słów mi zabrakło. Całoścć 10/10:)

Basia8212 pisze...

Pięknie!

Martuś pisze...

Nie mogę nie zgodzić się z dziewczynami - makijaż śliczny, ale usta robią większe wrażenie ;)

zoila pisze...

Świetne oko :)

Taml pisze...

śliczne usta :)

Lady In Purplee pisze...

Bardzo ładny, ale to szminka podbiła moje serce ;)

Berni :) pisze...

Pomadka ma boski kolor :)

Makeupkama pisze...

Śliczny...szminka boska:-)

Beauty Wizaz pisze...

świetny na wigilijną kolację :) pomadka świetnie wygląda na ustach :)

Magdalena pisze...

Pomadka jest obłędna! Uwielbiam!

SmoothCriminal pisze...

ale przepiękne usta ! Jestem zachwycona.

pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

Yuki. pisze...

Ooo, powiem ci, że makijaż wywarł na mnie niesamowite wrażenie :)

fiska pisze...

piekny makijaz i piekny kolor ust! idealnie zrobione! :)

Extension beauty pisze...

wow! cudny kolor pomadki:)

kleopatre pisze...

Piekny, bardzo kobiecy makijaz:) Pomadka mnie zachwycila, uwielbiam takie kolorki:))

MeryLou pisze...

pomadka jest przesliczna! (-;

Martuś pisze...

On też? KAŻDY tusz jaki miałam z Maybelline najpierw musi się 'wyrobić' żeby dawał super efekt. W tym przypadku akurat nie mam co narzekać, ale skoro może być jeszcze lepiej, to czekam z niecierpliwością na ten moment :D

craving for beauty pisze...

ładny makijaż oka ;)

Majorka pisze...

ŁAdny makijaż, a usta śliczne

pozdrawiam
Majorka

Anonimowy pisze...

Wszystko pięknie, tylko ten wąsik...:/

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook