RECENZJA : Rainforest Wax, maseczka do włosów zniszczonych

Zapraszam Was dziś na recenzję maski do włosów zniszczonych Rainforest Wax. Od kilku ładnych miesięcy staram się odżywić, odbudować i powstrzymać wypadanie moich włosów. 



Producent mówi : 

Maseczka odżywcza Rainforest Wax do włosów zniszczonych skomponowana jest głównie w oparciu o naturalne składniki roślinne pochodzące z lasów Amazonii. Wyciąg z orzecha brazylijskiego nie tylko zapobiega nadmiernej utracie wilgoci, ale dzięki zawartości witamin A i E oraz fitosteroli wykazuje także zdolności regenerujące. Mleczko quinoa (tzw. ryż Inków) bogate w proteiny, kwasy tłuszczowe oraz węglowodany działa nawilżająco, regenerująco oraz zwiększa wytrzymałość włosów. Kompozycja składników Hair Spa nawilża i łagodzi dolegliwości owłosionej skóry głowy (suchość, swędzenie, łupież, podrażnienia). Dodatki kondycjonujące zapewniają włosom miękkość, lepsze układanie oraz łatwiejsze rozczesywanie (czterokrotnie obniżają siłę rozczesywania), co zmniejsza narażenie na uszkodzenie w trakcie zabiegów fryzjerskich."

Zacznę od tego, że cudów się nie spodziewałam. I cudów nie ujrzałam. ;]

Maski używałam właśnie tak, jak zaleca producent :


 Ciepły kompres, co mniej więcej 3 dni przed 30minut.

Plusy :
- piękny zapach 
- dobra, nie lejąca się konsystencja 
- włosy po użyciu łatwiej się rozczesują, są lśniące 

Minusy :
- zużyłam 2 opakowania, kończę 3 i nie widzę żadnej różnicy w poprawie kondycji moich włosów
- obciąża włosy; są przyklapnięte, szybciej się przetłuszczają




 SKŁAD : Aqua demi., Caprylic/Capric Triglyceride, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Bertholletia Excelsa, Amodimethicone (and) C11-15 Pareth-7 (and) Laureth-9 (and) Glycerin (and) Trideceth-12, Chenopodium Quinoa Oil, Glyceryl Stearate;Hydrogenated Castor Oil, Glycerin-Lacticol-Xylitol, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth 20, Panthenol, DMDM Hydantoin Iodopropynyl Butylcarbamate, Fragrances (D-Limonene Dipentene).

Cena : 11zł (apteki, sklepy internetowe)

Podsumowując tą krótką, aczkolwiek treściwą recenzję : nie polecam. W tej cenie, można znaleźć lepsze maski, chociażby tą z proteinami mlecznymi.

5 komentarze:

Makeupkama pisze...

Ja mam maseczkę z waxa tylko taką żółtą chyba do włosów suchych i zniszczonych i jestem zadowolona:-)

Julia Natalia pisze...

hm, no to raczej nie będę jej próbować :)

Vale ♥ pisze...

Great review ! I love make up, since you also do, you're invited to enter my Chanel & Too Faced Giveaway !
Follow Fashion and Cookies

moniak85 pisze...

a pokładałam w niej nadzieje... obserwuję i zapraszam do siebie:-)

Kolorowy Pieprz pisze...

mam włosy cienkie, delikatne i zdrowe, i własciewie to nie mam ulubionej odzywki bo każda zbyt cięzka:) ale ta była wyjątkowo niep[rzyjemna dla mnie

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook