Ulubieńcy października 2011r. + miedź i złoto na powiece.

Dzień dobry :)
Mamy 1 listopada, a więc najwyższa pora by kosmetycznie podsumować ubiegły miesiąc. U mnie, będą to głownie kosmetyki do makijażu. Pielęgnacja twarzy się nie zmienia, cały czas używam mojego ulubionego zestawu : krem do twarzy Yves Rocher, krem pod oczy Avon, mleczko do demakijażu AA i tonik nagietkowy Ziaja.

  
Miesiąc październik, był dla mnie bardzo ciężki. Przede wszystkim, ze względu na notoryczny brak czasu, choroby i co z nimi związane latanie po lekarzach. Wiadomo, że u nas w Polsce, to nic przyjemnego... Dlatego tak bardzo ceniłam sobie szybkie, aczkolwiek efektowne makijaże. Notorycznie, przez na pewno większą część miesiąca używałam czerwonej szminki Rimmel 170 alarm. To już moje drugie opakowanie. Jest idealnie dopasowana do mojej karnacji, ma świetną konsystencję i co najważniejsze, utrzymuje się bardzo długo. Często też sięgałam po łagodniejszą wersję czerwieni - Avon w kolorze tangerine. O pomadkach Avon pisałam już kilka razy, jak dla mnie najlepsze z pośród tych, których używałam. 
Zdecydowanemu makijażowi ust, towarzyszyły zwykle oczy w wersji stonowanej. Tak na prawdę, codziennie używałam paletek NYX : Champagne & Caviar oraz Smokey Eyes.
Makijaż twarzy. Właściwie winnam od tego zacząć. Podkład Lirene City Matt. W najbliższym czasie pojawi się jego recenzja. Dalej - korektor Rimmel Match Perfection. Niezwykle wydajny, ładnie kryje i w odróżnieniu od korektora Catrice nie włazi w zmarszczki. Bardzo go polubiłam. Do konturowania twarzy używałam bronzera i różu w jednym : EDM Waffle Cone. Mam go już ok. 2 lat i wciąż zachwyca mnie jego wykończenie, trwałość, funkcjonalność, kolor i wydajność. Bardzo, bardzo polecam. 
Na paznokciach gościła głównie krwista czerwień Miss Sporty 150, w towarzystwie toppera Essence. Rzeczywiście - trik z folią aluminiową jest bardzo przydatny przy zmywaniu tego połączenia. 
Październik to w gruncie rzeczy jeden z moich ulubionych miesięcy w roku. Zaczyna się w nim tak na prawdę polska, złota jesień i o ile zwykle nie mam jakiś większych reguł co do doboru zapachu kosmetyków czy też perfum, tak właśnie jesienią muszą być słodkie, otulające mnie. O wodzie toaletowej Yves Rocher pisałam kilka notek niżej, natomiast o balsamie do ciała Avon Naturals Karmelizowane jabłko z orzechami nie miałam jeszcze okazji. Zapach jest wspaniały. Co do właściwości pielęgnacyjnych  - szybko się wchłania, nawilża w miarę dostatecznie, jest wydajny i.. bardzo go lubię. :)


Na koniec makijaż :)



Pozdrawiam, 
Marta

18 komentarze:

Farizah pisze...

Szminka avon to ta marmurkowa?

Independent Woman pisze...

Tak :)

nutellaestrela pisze...

Ładny makijaż:) a szminka... uwielbiam czerwień:P

Zakręcony świat Wery pisze...

koektor fajny i kryje?hmm..dziwne, bo czytalam na innych blogach ze nic nie kryje, to juz nie wiem jak to jest w koncu;(

Zakręcony świat Wery pisze...

to prawda zgadza sie, tylko wszystkie twierdza ze nie kryje:(

Independent Woman pisze...

Moje sińce kryje. Nie są duże, to prawda ale kryje je.

Malowana Lala pisze...

High five w kwestii Alarmu! Ja też uwielbiam tę szminkę (:

Cat Girl pisze...

no i fajnie że będzie recenzja tego korektora bo słyszałam różne opinie i sama nie wiem co myśleć

Caathy pisze...

Czekam na recenzję korektora, bo poszukuję jakiegoś fajnego :)

*Natalia* pisze...

Świetni ulubieńcy :)

sauria80 pisze...

o widzę w ulubieńcach Lirene Citty Mat :) czekam na recenzję!

Katsuumi pisze...

Miedź na powiekach wygląda urzekająco. Strasznie Ci pasuje ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

Mooncat pisze...

Bardzo ładny makijaż, ja też kiedyś używałam tego podkładu Lirene, bardzo fajny na zimę.

Yuki. pisze...

Essence topper też uwielbiam :)

Kosmetyczny Świat pisze...

;D no kusi kusi mnie ta paletka NYX;)

Zapraszam do mnie;)
pozdrawiam

ooliskaa pisze...

zamowilam sobie cala serie rimmela, super ze korektor stal sie Twoim ulubiencem :)

Martina pisze...

Nice blog :) Visit mine http://pleasestrikeapose.blogspot.com/ and if you like it follow me! I'll be so grateful!

bialaangelgirl pisze...

masz bardzo ładny kolor oczy :) i takie długie piękne rzęsy godne pozazdroszczenia :)
makijaż pierwsza klasa :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook