Bronzer Oriflame w akcji + nowy kącik :)

Wiele z Was prosiło mnie o pokazanie bronzera Oriflame na twarzy. Bardzo proszę :)


Jak widzicie, ma bardzo ładny brzoskwiniowy kolor z delikatną nutką różu. Zdecydowanie nie nadaje się do typowego konturowania twarzy, natomiast do zaznaczania policzków jak znalazł. Zawiera przepiękne a zarazem nienachalne rozświetlające drobinki. Bardzo podoba mi się to, jak wygląda na twarzy. Nakłada się go dobrze, nie tworzy plam. Nie miałam jeszcze nigdy tak dziwnego produktu :D
LUBIĘ GO :)

A teraz gwóźdź programu...
... mój nowy, kosmetyczny kącik !:)


Pomysł ściągnięty od Lady In Purplee. Tak, przyznaje się bez bicia. :D Natchnęłaś mnie dziewczyno, dziękuję ! :) 
Od dawna marzyło mi się coś takiego i w końcu... mam. Co z tego, że niedługo będę musiała to demontować... Radocha jest? Jest. :)
Pozdrawiam, 
Marta

14 komentarze:

Ewu pisze...

mam podobnę 'toaletkę' :)

Makeupkama pisze...

Ładnie ta toaletka wygląda:))

Say me Justine pisze...

Ladny delikatny makijaz i swietny kacik!:)

Mallene pisze...

świetny ten kącik :)

Lady In Purplee pisze...

Bardzo się ciesze :D Wiesz dużo dziewczyn pisało, że nie korzysta ze swoich toaletek, a ja sobie teraz życia bez niej nie wyobrażam, sama przyjemność siedzieć przy niej i się malować ;)

Paulina pisze...

fajny kącik :) przynajmniej masz wszystko pod ręką

Beauty Wizaz pisze...

świetnie to wygląda :) bronzer cudowny chętnie bym się do niego dobrała :D

Zoia23 pisze...

fajna toaletka;] i jaki porządek;]

zoila pisze...

Świetny makijaż :). O toaletce sama marzę, ale musiałabym ją przymocować chyba do sufitu

Kolorowy Pieprz pisze...

nie demontuj:) zostaw mamie:) męzula naciągnij na półke 2 razy taką:) więcej się zmieści...ach zapomniałam...noworoczne postanowienia:/mniej kosmetyków:)

karminowe.usta pisze...

Ten kącik jest świetny:)

Magdalena pisze...

Super kąciki!

vesna pisze...

Urządzanie, układanie zawsze sprawia radość. Ja niestety nie mam takiego miejsca, ale jak już będę dysponować większą przestrzenią na pewno coś tabletkowego sobie zafunduję:)

kadik pisze...

Hej hej u mnie 3 konkursy specjalnie na gwiazdkę, wpadaj do mnie maila zostawić :*** Całuje!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook