A co Gwiazdka Marcie przyniosła? + świetna promocja w Sephorze.

Częściowo sama sobie tę "Gwiazdkę" zrobiłam, ale co tam... Raz w roku - można. :) Tym bardziej, że Sephora zorganizowała świetną promocję :


Trwa ona od 27.12.2011r do 31.12.2011r. Jeśli polujecie na coś, czego cena jest niekoniecznie atrakcyjna, to teraz się na prawdę opłaca. Róż Chanel w cenie regularnej kosztuje 169zł a ja zapłaciłam za niego 114zł, natomiast meteoryty kosztują 215zł a po obniżce 146zł. Myślę, że to świetny deal.

A teraz cała reszta :


Pozdrawiam, 
Marta :)

15 komentarze:

Zakręcony świat Wery pisze...

świetne prezenty sobie zrobiłaś

Motylica pisze...

Lubię "samorobione" prezenty ;) Przynajmniej nie marudzę, że dostałam coś, co mi nie pasuje. :]

sypa pisze...

prezenty od siebie dla siebie są najlepsze, brakuje w nich tylko niespodzianki ;d.

Anuullaa pisze...

Promocje naprawdę ciekawe, sporo możemy zaoszczędzić.

zoila pisze...

Poszalałaś. Ciekawa jestem, czy akcesoria do makijażu są też przecenione

*Natalia* pisze...

Mega prezenty :)

oczuchmurnosc pisze...

łeee dlaczego u mnie nie ma sephory!:(
daj znac jak sprawuja sie meteoryty :)

Mallene pisze...

Jezuu.. chyba kupię te meteoryty! :D

Martuś pisze...

Meteorytów to szczerze zazdroszczę ;) Też sobie sama zrobiłam Gwiazdkę ;)

4premiere pisze...

extra zakupy:) ja walcze ze soba caly dzien:)

Lady In Purplee pisze...

Mi się tez już udało skorzystać z tej promocji ;)

kleopatre pisze...

WOW mega promocja na meteorytki!!!!

sauria80 pisze...

aaa meteoryty! :)

Magda60005 pisze...

Ja lecę po meteoryty:)

mala0727 pisze...

no właśnie, dlaczego nie ma Sephory w moim mieście, chyba nie skorzystam z tej promocji i bardzo nad tym ubolewam :(

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook