Fioletowe przydymione oko - inspiracja katOsu :)

Przeglądając dziś makijaże Kasi (która bezapelacyjnie jest moją wizażową inspiracją) trafiłam na TEN, który strasznie mi się spodobał i postanowiłam go odtworzyć. Z tym, że ja zrezygnowałam z mocniejszych ust i pomadkę różową zastąpiłam różowym pół-transparentnym błyszczykiem :)




Reszta kosmetyków : tusz Astor, podkład Pharmaceris, korektor pod oczy Rimmel, puder prasowany Synergen, bronzer Clarins, rozświetlacz Inglot, błyszczyk Rimmel

Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

Makeupkama pisze...

Śliczny makijaż:)masz śliczną bluzeczkę:))

paulus6c pisze...

Piękny makijaż :)

Paulina C pisze...

Bardzo Ci pasuje :)

LastTime pisze...

Bardzo ładny makijaż :)

Kolorowy Pieprz pisze...

śliczny, inspirujący:)

Kinga pisze...

Lovely! :)

www.kingline18.blogspot.com

merczens pisze...

fakt, Kasia ma dużo fajnych pomysłów :) podoba mi się :)

Electric_Girl pisze...

Śliczny makijaż :))

Zakręcony świat Wery pisze...

super

Mooncat pisze...

Piękny makijaż.

zoila pisze...

Ślicznie :)

sauria80 pisze...

jak zwykle pięknie! :)

Beauty Wizaz pisze...

błyszczy bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach :)

Martuś pisze...

Ty robisz taaakie ślicznie makijaże, że aż mi czasem słów brak :)

kleopatre pisze...

Piekny makijaz:) Ja tez uwielbiam makijaze Katosu:)

kkeejt pisze...

śliczne oczy :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook