Noworoczna wymianka! :)

Czyli tak jak zapowiadałam :) Jestem otwarta na wszelkie propozycje, które najlepiej ze zdjęciami produktów, wysyłajcie mi na mail : independentwoman92@onet.pl :)

1. Woda perfumowana Love to the fullest by Reese Witherspoon, zużycie widoczne na zdjęciu;


2. Płyn do demakijażu oczu Rimmel, produkt nowy nie używany;


3. Duo do konturowania e.l.f., zużycie nieznaczne;



4. Tusz do rzęs Avon SuperShock; używany 2 razy


5. Podkład matujący Spraya, zużycie ok. 1/2


6. Cienie do powiek : L'Oreal 319, Paese 22, Inglot 470; zużycie : L'Oreal ok. 20%, Paese ok. 20%, Inglot ok. 10% 



7. Róże do policzków: w musie Manhattan 39D, Avon, Kobo 307; zużycie : Manhattan ok. 5%, Avon ok. 5%, Kobo użyty raz; 



8. e.l.f. all over color stick w kolorze Persimmon, zużycie ok. 30%


9. Błyszczyk Essence Stay with me 02, zużycie ok. 10%


10. Lakiery do pazkonci : Essence 50 irreplaceble użyty raz, Golden Rose Classics Charming Nail Colour od lewej : 17, 49, 59, 30 - każdy użyty max. 2 razy po 2 warstwy


Serdecznie zapraszam :)

4 komentarze:

Anuullaa pisze...

Sporo tego.

Zakręcony świat Wery pisze...

tez muszę wstawić taką zakładkę, mam trochę kosmetyków raz próbowanych

sauria80 pisze...

zapraszam do mnie - zakładka WYMIANKI :)

Ivyalice18 pisze...

Interesowało by mnie Duo do konturowania e.l.f,
błyszczyk z essence i róż do policzków z manhattana. Zapraszam na mojego bloga http://ivyalice18.blogspot.com/ jak coś to odpisz na maila ivyalice18@o2.pl z chęcią się wymienię. Na blogu nie mam jeszcze dużo zdjęć wstawionych na wymianę ale mogę Ci je na maila przesłać

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook