Oriflame po raz pierwszy.

O firmie wiem już od dawna, ale zawsze mi było do niej nie po drodze. Tydzień temu w końcu dostałam katalog od koleżanki i poczyniłam pierwsze zakupy :




1. Kremowy żel pod prysznic Let's it snow - zapach bardzo mydlany, jeszcze nie używałam
2. Puder matujący w odcieniu light - używałam kilka razy; jest bardzo zbity, ciężko go aplikować pędzlem, ma bardzo jasny, wręcz kredowy odcień, trwałość ok. 4h bez poprawek
3. Prasowany puder brązujący Giordani Gold - jeszcze nie używałam; jak widzicie, po zmieszaniu kolor wygląda na ciemną, rozświetlającą brzoskwinię. Zobaczymy jak będzie wyglądał na policzkach.
4. Szminka w kolorze Coral Wave - jest bardzo miękka, łatwo się ją rozprowadza, opakowanie kiepskiej jakości, kolor bardzo ładny. 

Jeśli któryś z kosmetyków mnie zachwyci po dłuższym stosowaniu, na pewno dam Wam znak :P

19 komentarze:

did pisze...

A ta firma jest ogółem jedną z droższych czy tańszych?;p

pannajoanna pisze...

aaajj ten róż/bronzer wygląda piknie :) daj znać jak się sprawuje na buźce :)

mały elf pisze...

@did ja mam dużo kosmetyków z oriflame i powiem, że ceny teraz u nich poszły w górę i jak na firmę katalogową to jest o wiele za drogo.. ale niektóre rzeczy są godne uwagi, tylko ja je znalazłam dopiero metodą prób i błędów :P

Zakręcony świat Wery pisze...

maja strasznie drogo, raz cos mialam od nich, ale to bardzo dawno temu

zoila pisze...

Podoba mi się ten puder bronzujący z Oriflame

kleopatre pisze...

Fajne zakupy, ciekawi mnie puder brazujacy:)

Ewu pisze...

Właśnie za niedługo idę na spotkanie z pewną kobietą, która uczyni mnie konsultantką Oriflame :) Mam nadzieje, że testowanie kosmetyków będzie owocne :)

Makeupkama pisze...

Z oriflame mam kredkę i jest jak dla mnie super...szminka cudowna:)

*Natalia* pisze...

O jakie fajne kosmetyki :)

Basia8212 pisze...

Ten różo/bronzer wyglada cudnie,czekam na makijaz z jego udziałem.Oriflame tez ma fajne kosmetyki:-):*

Mallene pisze...

Ciekawy jest ten puder brązujący :)

Taml pisze...

pomadka prześliczna!

KT pisze...

tyle kosmetyków z Oriflame już używałam, a tych akurat jeszcze nie :) wprawdzie mam ten puder Lisselotte Watkins, ale najpierw muszę zużyć otwarte opakowanie innego pudru :)

co do GG to ja miałam (i nadal mam niedobitek ;)) tzw. "zmiażdżone kuleczki" w wersji bodajże sprzed dwóch lat i bardzo je lubię, dawały ładny, dosyć dyskretny efekt bronzera z różem, ciekawa jestem jak sprawdzi się ta paletka :) jeśli Ci spodoba, to prawdopodobnie spodobają Ci się też kuleczki brązujące lub te w wersji różowej ;)

devorelebeaumonstre. pisze...

nice. x

p.s. I'm having a giveaway from This Is Transition if you'd like to check it out. :)
devorelebeaumonstre.com

Lady In Purplee pisze...

Ciekawe czy ze szminki będziesz zadowolona tak jak z tych avonowskich ;)

Katsuumi pisze...

Mam nadzieję, że kosmetyki po dłuższym stosowaniu przypadną Ci do gustu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

Rina pisze...

piękny kolor szminki! :)

moniak85 pisze...

używam kosmetyków z oriflame. niektóre są super jak np. podkład ujędrniający giordani gold. rzeczywiście ceny z kosmosu. obserwuję o zapraszam do siebie:)

Theblackshortdress pisze...

świetne kosmetyki
http://theshortblackdress.blogspot.com/

xxx

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook