Propozycja makijażu sylwestrowego

Choć na co dzień szarości i niebieskości na powiekach nie toleruję, to w moim makijażu wieczorowym pojawiają się one bardzo często.
Przychodzę do Was dziś z pierwszą propozycją makijażu, którą spokojnie można wykorzystać właśnie na imprezę sylwestrową. Zdaję sobie sprawę, że pewnie już każda z Was ma zamysł make-up'u jaki będzie nosić właśnie tej nocy, to mimo wszystko mam nadzieję, że komuś się mój pomysł przyda. :) 






Kosmetyki użyte w makijażu :


Pozdrawiam, 
Marta

14 komentarze:

zoila pisze...

Rewelacyjny makijaż oczu :)

merczens pisze...

bardzo mi się podoba :)

Motylica pisze...

A i owszem, podoba mi się. Taki roziskrzony makijaż w sam raz nadaje się na wieczór. ;)

agnesss25 pisze...

sliczny

Zakręcony świat Wery pisze...

pięknie!

Lady In Purplee pisze...

Świetny, bardzo przypadł mi do gustu ;)

*Natalia* pisze...

Cudowny makijaż :)

lidzia007 pisze...

prześlicznie:)

Makeupkama pisze...

Super!:)

Taml pisze...

śliczny makijaż;)

holiday in hollywood pisze...

podoba mi się :)

sauria80 pisze...

ja też w tym roku w srebrze będę :)

Magdalena pisze...

pięknie! Lubie takie makijaże ;)

agnesss25 pisze...

bardzo ładny make up

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook