TAG: 5 Noworocznych Kosmetycznych Postanowień

Nowy Rok, nowe postanowienia... Mam tylko nadzieję, że tym razem coś z nich wyjdzie ;]

Zasady zabawy:
- Piszemy kto zaprosił nas do zabawy.
- Podajemy 5 postanowień dotyczących kosmetyków, które mamy zamiar zrealizować w nowym roku.
- Zapraszamy do zabawy minimum 5 kolejnych blogerek:)





1. Zorganizuję wymiankę kosmetyków prawie nowych, zupełnie przeze mnie nie używanych (bez skrupułów! :) )
2. Ograniczę kupno lakierów i kosmetyków do wykańczania makijażu twarzy. Zdecydowanie...
3. Zainwestuję w pędzle Samanty Chapman.
4. Przez cały rok będę zapuszczać włosy i regularnie podcinać końcówki. + pofarbuję je dopiero kilka dni przed ślubem.
5. Zapiszę się na aerobik. 

Zapraszam każdą z Was do zabawy! :)



Pozdrawiam, 
Marta :*



4 komentarze:

yesiwantyouback pisze...

ja od października chodzę na aerobik:) o wiele lepiej się czuję, ale czasem mi się nie chce chodzić :D ooo fajnie jak zrobisz wymianke, na pewno przeglądnę kosmetyki i być moze cos zaproponuje :)

Lady In Purplee pisze...

Powodzenia :D Z wykańczaniem kosmetyków to wbrew pozorom będzie najtrudniej przy jednoczesnym kupowaniu nowych ;)

Kawaii-doll pisze...

Również zapuszczam włosy :) Obserwuję! Zapraszam do mnie http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

Kolorowy Pieprz pisze...

och juz widze ten aerobik u siebie:P

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook