Chocolate lips + podsumowanie sondy.

Od kilku miesięcy chodziła za mną szminka w kolorze ciemnej, gorzkiej czekolady. Postawiłam na moje ulubione : Avon Colordisiac,  Alluring brown <3


A teraz makijaż z nią w roli głównej :) Na oczach jedynie kremowy cień do powiek + tusz do rzęs coby nie kontrastowało :)



Użyte kosmetyki : 

Na koniec zostawiłam podsumowanie sondy :) Najbardziej spodobały Wam się suknie :
  • Nr 6 (13 głosów)
  • Nr 1 (12 głosów)
  • Nr 5 (10 głosów)
Na razie zdradzę Wam tylko, że żadnej z tych sukienek nie wybrałam, choć wahałam się między TĄ a nr 1 :]

Pozdrawiam, 
Marta

17 komentarze:

Gohs pisze...

Oooooja, cudnie wygląda <3

Kolorowy Pieprz pisze...

dla siebie wybrałabym suknię 5:) choc wolałabym grube ramiona i dekolt V:) śliczna szminka:)

Lady In Purplee pisze...

Ja się skusze na któryś z nowych kolorków, bo szminki z tej serii są chyba najlepszymi jakie miałam okazje używać, po prostu cudeńka :)
Kolor choć kompletnie nie mój to świetnie wygląda i podoba mi sie ;)

Makeupkama pisze...

Ach te twoje usta...:)
Pięknie wygląda pasuję ci:)

Motylica pisze...

Fiu fiu, wyszło bardzo w stylu lat 40. Podoba mi się. ;)

Anuullaa pisze...

Ja bym się nie odważyła na taki kolor na ustach, ale Tobie jak najbardziej pasuje:)

Independent Woman pisze...

Racja, są niesamowicie dobre. :)

Independent Woman pisze...

Też skojarzyło mi się właśnie z tymi latami :)

Taml pisze...

Moja mama jej używa :D

guinessi pisze...

to Twój kolor! swietnie do Ciebie pasuje

kristi pisze...

masz bardzo ładny kształt ust :)

Alice ;* pisze...

masz bardzo ładny kształt ust ;**

zapraszam do mnie <3

Basia8212 pisze...

Kształt ust piękny,ciekawy kolor pomadki,a powiedz mi czy ona schodzi Ci równo,bo mam fuksje i cos nierówno schodzi z ust...a suknia,dla mnie nr 1 sliczna!

Independent Woman pisze...

Tak, schodzi równomiernie :) W odróżnieniu np. od serii UCR.
:*

lifewithdot pisze...

Kolor takiej szminki to dość odważna sprawa, ale mi się podoba. Pasuje Ci :). Zapraszam do siebie, chociaż jestem 'nowa' ;)

Maleńka ♥ pisze...

świetna ;)
zapraszam do mnie :)
może Ci się spodoba :)

The Afternoon Tea pisze...

Hi, If you like Chanel, do not miss Chanel SS2012, visit my blog.
Frances www.theafternoontea.it

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook