Już za chwileczkę, już za momencik..

... koniec sesji! Ale przedtem, jeszcze dwa egzaminy. Dwa najcięższe. Dziś o 12.00 fizjologia a w przyszły wtorek anatomia.
Obiecuję, że jak już uporam się z nimi, to nadrobię wszelkie zaległości - recenzje, bardziej fantazyjne makijaże... :)

A dziś makijaż na dzisiejszy egzamin. Stonowana szarość z odrobiną fioletu w zewnętrznym kąciku i brązu w załamaniu.






Kosmetyki : podkład matujący Avon, korektor Rimmel, puder Synergen, bronzer Hean, róż Bourjois, rozświetlacz Essence, baza pod cienie Artdeco, cienie Inglot i fiolet z paletki AN Sleek, czarna kredka Avon, tusz Maybelline, błyszczyk Essence ITW.

Pozdrawiam, 





12 komentarze:

Basia8212 pisze...

Śliczny makijaż i trzymam kciuki za egzaminy:-)

Kolorowy Pieprz pisze...

pamiętam mój najgorszy egzamin w zyciu- prawo celne Unii Europejskiej- tylko przeczesałam wlosy i umyłam buzię, zęby i poszłam...tak się stresowałam ze nawet podkładu bym równo nie nałozyla...egzamin ustny i masakryczny, same paragrafy...

potem były psychozy wielkich wladców- najlepszy na swiecie egzamin- uwielbiam psychiatrię i mój ustny egzamin trwał...1,5 godziny...grupa wystraszona za drzwiami (co tak dluuugooo?!) a ja dyskutowałam przy herbatce:) hahaha

mi szarośc nie pasuje niestety:(

Anuullaa pisze...

Ale ładniutki makijaż, typowy dzienniaczek:) Jak dobrze, że ja mam w tym semestrze tylko 3 egzminy. Życzę Ci powodzenia:)

Paramore pisze...

Bardzo ładny :) Usta śliczne!

Zakręcony świat Wery pisze...

śliczny

Independent Woman pisze...

Dziękuję! :) Trzymanie kciuków chyba przyniosło rezultat : 4+ :))))

Independent Woman pisze...

Ah... wspomnienia :D

Niestety szarość jest takim kolorem, że rzeczywiście nie każdemu może pasować. Ja też w nim nie do końca dobrze się czuję...

Independent Woman pisze...

Ja miałam aż 8... Jeszcze jeden...
:*

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Dzięki :)

cheneelle pisze...

Ładny.

Beauty Wizaz pisze...

fajnie wyszło :) powodzenia!

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook