Kosmetyczne zachwyty 2011 roku

2011 rok upłynął mi niesamowicie szybko. Aktualny upłynie jeszcze szybciej z powodu zbliżającego się ślubu. :)
Pora na kosmetyczne podsumowanie minionego roku ! 
Szczerze mówiąc, z kategorii : pielęgnacja, zachwycił mnie tylko jeden produkt o którym recenzja na moim blogu już powstała. Był to krem Yves Rocher do cery wrażliwej ( RECENZJA ). Absolutny KWC. 
Natomiast jeśli chodzi o kolorówkę, to zachwytów jest znacznie więcej. 


1. Podkład rozświetlający Lancome - oszczędzam go niesamowicie; zdecydowanie najlepszy podkład jakiego do tej pory używałam. Recenzja wkrótce. 
2. Bronzer Clarins - RECENZJA 
3. Palety cieni Sleek - mówiłam już o nich nie raz, jak dla mnie bardzo dobre cienie w fajnej cenie :D
4. Szminki Avon - wystarczająca ilość "ochów" i "achów" na ich temat została przeze mnie już wypowiedziana :-)
5. Puder sypki Almay - recenzja już wkrótce. 

A jacy są Wasi kosmetyczni ulubieńcy 2011 roku? 

Pozdrawiam, 
Marta

14 komentarze:

Anuullaa pisze...

Muszę zrobić u siebie taki post o ulubieńcach minionego roku. Z Twoich ulubieńców mam tylko paletki Sleek, które również bardzo lubię:)

Daria's makeup pisze...

kusi mnie ten puder almay :D

Magda60005 pisze...

Chorowałam na ten bronzer Clarins, niestety nigdzie nie mogłam go kupić.Moim kosmetycznym zachwytem jest podkład Clarins, paseczki BB, błyszczyki Revlon i bronzer Hoola.

Zakręcony świat Wery pisze...

podkład mnie ciekawi, po firmie śmiem twierdzić, że jest świetny

Makeupkama pisze...

Fakt cienie sleek są super:)

Lady In Purplee pisze...

Szminkami z Avonu sama jestem zachwycona, z każdej którą kupiłam jestem bardzo zadowolona :)
Tego podkładu chciałam kiedyś spróbować, ale czytałam kilka recenzji ze ciemnieje, chyba bede musiała w końcu pójsc po próbke ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

uwielbiam clarins:)!

Agusiak747 pisze...

Ciekawe produkty :)

Yuki. pisze...

Również uwielbiam Sleeka. Chyba moim odkryciem były kosmetyki azjatyckie, które są przeważnie absolutnie fenomenalne :)

Basia R. pisze...

ciekawe produkty ;]

Fajny blog, OBSERWUJĘ i będę tutaj wpadać.

Zapraszam do mnie (będzie mi bardzo miło jak wpadniesz)

sauria80 pisze...

czekam na recenzję :)

MeryLou pisze...

Juz sie nie moge doczekac recenzji podkladu! :- )

PureMorning pisze...

Tez lubię paletki Sleeka :))

Magdalena pisze...

Czekam na recenzję podkładu! Jestem nim zainteresowana. Ja na swoim blogu, też robiłam takich ulubieńców ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook