Makijaż i paznokcie na niedzielę :)

Witajcie :*

Dziś typowo niedzielna notka :) 
Na oczach chabrowa kreska, na paznokciach po raz pierwszy cieniowanko :D

Kosmetyki użyte : podkład matujący Avon, korektor Inglot, puder ryżowy Kryolan, meteoryty Guerlain, bronzer Clarins, róż Catrice, rozświetlacz Inglot, baza pod cienie ArtDeco, cienie Inglot, chabrowy liner Miss Sporty, tusz Astor, czarna kredka Avon


Szminka Avon Color Trend w kolorze Pink Sunrise


 A tu w okularach :)


Widzę masę niedociągnięć ale... to był mój pierwszy raz! :)


Baza : Essence Crystalliced 02 ice crystals on my window;
Warstwa cieniowana : Safari, numer zmazał mi się
Topper : Essence Special Effect


Miłej niedzieli,
Marta

11 komentarze:

Paramore pisze...

Piękny makijaż *.* Paznokcie również mi się podobają, ostatnio bardzo polubiłam cieniowanie :)

merczens pisze...

kreska super :) a cieniowanie paznokci bardzo fajne, muszę spróbować :)

Makeupkama pisze...

Makijaż bosski:)
Pazurki też mi się podobają:)
Zawsze jak patrzę na ciebie to co pierwsze wpaduję mi w oko to usta:DPIĘKNE:)

Zakręcony świat Wery pisze...

świetnie wszystko mi się podoba oprócz Twojej smutnej miny, na każdym takim zdjęciu jesteś smutna dlaczego? taka śliczna dziewczyna powinna nam tu tryskać uśmiechem i dobrą energią:)
mam nadzieje, że w następnym poście-wpisie zaskoczysz mnie:)

sauria80 pisze...

usta <3 tylko całować! ;) pozdrawiam i uśmiechnij się! :)

Yuki. pisze...

Ładniutkie paznokcie, muszę wypróbować tą kolorystykę :)

Beauty Wizaz pisze...

bardzo ładnie wygląda ta szminka, lubię używać na co dzień takie delikatne róże :)

Turkusoowa pisze...

rewelacyjnie,zwłaszcza paznokcie,ten lakier safari mi się podoba :)

JealousJelly pisze...

Te produkty z ostatniej limitki essence jakoś nie przypadły mi do gustu ;)

w wolnej chwili zapraszam na mój blog
http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com

TheBeautyOfFashion pisze...

Piękny kolor szminki! Takie odcienie lubię najbardziej.

http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

hair & make up artist Anna Tomczak pisze...

o proszę śliczna niebieska kreska

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook