RECENZJA : Essence, Crystalliced - błyszczyki do ust

Na tą LE bardzo się napaliłam. I o dziwo, wcale nie chodziło mi o rozświetlacz a o cienie w kremie.
W efekcie nie kupiłam żadnego (w rzeczywistości okazały się mało interesujące). Wybrałam rozświetlacz (do którego z resztą podeszłam bardzo sceptycznie), lakier do paznokci i dwa błyszczyki, z których zadowolona jestem najbardziej.


Ale do rzeczy. Wybrałam dwa kolory :
03 ICE CRYSTALS ON MY WINDOW (mleczno-różowy kolor z różowymi drobinkami)

02 DIAMOND DUST (mleczna baza ze srebrno-białymi drobinkami)
Plusy :
  • wspaniałe kolory z pięknie rozświeltającymi drobinkami
  • nie klejąca, choć gęsta formuła
  • dość długie utrzymywanie się na ustach (ok. 1,5h)
  • ładne opakownie
  • niska cena
Minusy : 
  • po całkowitym zejściu błyszczyka, na ustach pozostają drobinki
Ja jestem z nich bardzo zadowolona i z czystym sumieniem mogę je Wam polecić :) 

GRATIS 
Dzisiejsze paznokcie :

Pozdrawiam, 
Marta

15 komentarze:

MintElegance pisze...

03 ICE CRYSTALS ON MY WINDOW podoba mi się najbardziej :)

pannajoanna pisze...

ten pierwszy błyszczyk wygląda ślicznie :) może jeszcze dopadnę u mnie tę limitkę :)

Domii pisze...

paznokcie fajne ;d ogólnie błyszczyk mi się podoba ;)

Makeupkama pisze...

Paznokcie piękne żebym ja tak umiała zrobić ładnie paznokcie:D
Ten pierwszy błyszczyk cudowny:)

kleopatre pisze...

Całkiem fajne te błyszczyki, zwłaszcza pierwszy:)

Zakręcony świat Wery pisze...

fajne te błyszczyki

Agusiak747 pisze...

Super pazury ;D

Beauty Wizaz pisze...

podobają mi się te błyszczyki, taki mokry efekt :)
niestety nie załapałam sie na nic :(

Femme(Not)Fatale pisze...

Ehh czaję się na 03, ale zawsze zastaję po nim tylko puste miejsce w standzie..

merczens pisze...

ja mam 01 i 03 :) lubię je.

MiLi pisze...

Piękne! Bardzo podoba mi się efekt :)

*Natalia* pisze...

Błyszczyki są piękne :)

Kolorowy Pieprz pisze...

rozświetlacze oddałam:)nad cieniami ubolewam do dziś, ale..zaluję ze nie wzięlam błysszczyków i naklejek

Yuki. pisze...

Wczoraj dorwałam rozświetlacz - daje piękny efekt :)

lolita76548 pisze...

Rozdanie organizuję na blogu i dostałaś ode mnie dodatkowy los za udzielenie się tam ;) Więc zapraszam

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook