Ulubieńcy stycznia 2012

Nadeszła pora na ulubione produkty stycznia! :) Zaczynamy : 

- pielęgnacja 

  1. Szampon wzmacniający Radical (cena ok. 10zł) -  to moje trzecie opakowanie; jest bardzo wydajny, skład w miarę przyjazny dla włosów oraz najważniejsze - w duecie z mgiełką z tej samej serii, pomógł mi w walce z wypadaniem włosów.
  2. Mgiełka wzmacniająca do włosów Radical (cena ok. 10zł) - niesamowicie wydajna, to moje drugie opakowanie; nie obciąża włosów, łatwo się po niej rozczesują, są gładkie, sprawiają wrażenie b. zdrowych i lśniących. 
  3. Krem do twarzy Avon Naturals, Mleko i miód (cena ok. 10zł) - bardzo dobrze nawilża, pięknie pachnie i radzi sobie z przesuszeniem wynikającym ze stosowania kuracji Effaclar'em DUO. Dodatkowo jest tani i ma dużą pojemność - cóż więcej chcieć? :)

- kolorówka

  1. Paleta neutralnych cieni NYX, Runway Collection, Champagne&Caviar (cena ok. 35zł) - idealny zestaw cieni do makijażu dziennego. C&C + mocniejsza szminka i wyglądamy znakomicie w kilkanaście minut :)
  2. Tusz do rzęs Astor Big&Beautiful False Lash Look (cena ok. 40zł) - recenzja wkrótce;
  3. Podkład matujący Avon, kolor nude (cena ok. 20zł) - świetnie radzi sobie z matowieniem cery na ok. 5-6h; kolor nude, będzie idealny dla bledzioszków :) Dodatkowo - świetnie rozprowadza się palcami, dostatecznie kryje i... po prostu przepadam za nim.
  4. Szminka Essence w kolorze "in the nude" (cena ok. 9zł) - pół-transparentna, pasująca właściwie do każdego makijażu;
  5. Styczeń 2012 był dla mnie erą bronzerów :D Hoola, Benefit'u oraz Warm Bronzer od e.l.f.'a :) Oba opisywałam pokrótce TUTAJ
A jacy są Wasi ulubieńcy? Czego najchętniej używałyście w tym miesiącu? 

Pozdrawiam, 



15 komentarze:

Zakręcony świat Wery pisze...

kolorówki sporo,
o to muszę kupić ten szampon:)

Independent Woman pisze...

U mnie zwykle kolorówki więcej niż pielęgnacji :) A to wynika z tego, że rzadko ją zmieniam :)

Taml pisze...

Uwielbiam szampon i odżywkę Radical :)

Anuullaa pisze...

Muszę wyprówować ten szampon, bo wszyscy go polecają. U mnie w tym miesiącu również więcej kolorówki niż pielęgnacji, z użyciami na odwrót:)

Beauty Wizaz pisze...

ale ta paleta ma piękne kolory, wymiękam!

krzykla pisze...

Też lubię Radical. Mam kurację ampułkową i sprawdza się.

elemelkaa pisze...

Czy te szminki z Essence są dostępne w regularnej sprzedaży czy to limitowanka? :)

Paubia pisze...

Musze wypróbować szampon Radical

sauria80 pisze...

paletka z NYXa <3

Independent Woman pisze...

Są dostępne w sprzedaży regularnej :)

Independent Woman pisze...

Wymięknij, warto! :))

Independent Woman pisze...

Ciekawa jestem jeszcze tych ampułek z tej samej serii :)

HiHi pisze...

Nie wiedziałam, że Essence ma dobre szminki. Nie wiesz może czy jest w sprzedaży szminka czerwona?
Pozdrawiam!

Independent Woman pisze...

Tak, jest. Ale ostrzegam - dają one pół-transparentne wykończenie :)

ANITA pisze...

Też mam tą mgiełkę Radical, ale jestem średnio zadowolona. Muszę wypróbowac jeszcze szampon! Pozdrawiam

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook