Wspomnień czar...

Przedstawiam Wam dziś jeszcze odgrzebane, baaaardzo stare zdjęcia, na których możecie spostrzec, że nie urodziłam się z pędzlem w ręku :)) 
Pierwsze swoje kroki w dziedzinie makijażu zaczęłam stawiać na początku gimnazjum. 
Mnóstwo rad, sugestii ale też uzasadnionej krytyki otrzymałam od dziewczyn które poznałam na www.wizaż.pl. 
Bardzo Wam dziękuję, byłyście i dalej jesteście dla mnie makijażowymi guru :*

Basia, Candy, Aga, Alinka eweska i wiele innych... Dziękuję za każde dobre słowo, za każdą dobrą radę :***


















Pozdrawiam,




22 komentarze:

Zakręcony świat Wery pisze...

no wiadomo trening czyni mistrza
i tak mi się podobają, dla laika takiego jak ja:)

Carolina pisze...

Każdy kiedyś zaczynał : )

Gray pisze...

Hehe, niezłe fotki ;)
Ja się właśnie uczę i naprawdę liczę na porady. Może masz ochotę mi coś doradzić?
Liczę na to, że, tak samo jak Ty, w końcu osiągnę profesjonalizm. :)

JadziulQa pisze...

noono, nieźle mimo wszystko :D
a co byś radziła dla (na prawdę!) początkujęcej mnie? brązowe oczy, opadające powieki.. ;< chcę jakiś fajny do zdjęć. i chyba chcę bardziej coś jak SmokyEyes niż kolorowe ..

Candy Killer pisze...

pamieeetam poczatki pamieetam;)

szafapełnamarzeń pisze...

oooo jezu! nawet na początku byłaś super! uwielbiam Cię! ;d:*

Lady In Purplee pisze...

Jak dla mnie właśnie masz naturalny talent i te zdjęcia tego dowodzą ;)

kleopatre pisze...

Widać ogromny postęp jak na moja oko:) Bardzo podoba mi sie drugi makijaż, ładnie Ci w czerwonej pomadce:)

Basia8212 pisze...

Kochana rozwinęłaś skrzydła niesamowicie,ale najważniejsze,że te rady brałaś sobie do serca:-)teraz Ty możesz dawać rady innym:-)

eweska pisze...

Każdy jakoś zaczynał, ja swoją przygodę z mm i wizażem zaczynałam podobnie :)
Miło że pamiętasz o nas :D

tylkokasia pisze...

Wiele z nas zaczynało na wizażu. Ja też. A teraz nawet tam moderatorką jestem - je je je jaki sukces ;))))

Kilka Twoich makijaży to na moje oko prawdziwe perełki!

Independent Woman pisze...

Gdzie tam profesjonalizm... Do niego mi jeszcze baaaardzo daleko. :)
Pewnie, chętnie doradzę :)

Independent Woman pisze...

Postaram się zrobić taki makijaż w najbliższych dniach :)

Independent Woman pisze...

Byyło, było... :D

Independent Woman pisze...

Miło mi!:)

Independent Woman pisze...

Dziś znalazłam mój pierwszy, opublikowany w necie makijaż - zobaczysz, że ten talent jednak sobie troszkę podrasowałam :D

Independent Woman pisze...

To była moja pierwsza czerwona szminka... Ile podniety było, to nie masz głowy :D

Independent Woman pisze...

:*

Independent Woman pisze...

Jak to mogłabym o Was zapomnieć ?! Aż łezka mi się oku kręci jak wspominam sobie tamten okres...

Independent Woman pisze...

Gratuluję Kasiu :****

sauria80 pisze...

ach te Twoje wielkie oczy! rób więcej kolorowych makijaży :)

❤AdamAlexMommy❤ pisze...

you are stunning! you are amazing with makeup, and i am very inspired... enjoyed your blog, and and new follower here from usa. hoping to visit again and stay connected. all the best on your blog, and have a great day!
jasmine
http://adamalexmommy.com

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook