Zachwyt nr 1 - Lancome, Teint Miracle

Tak jak już pisałam, jest to najlepszy podkład do tej pory, jaki używałam. Tworzy na twarzy coś niesamowitego. Pięknie ją wygładza i rozświetla dodatkowo przy tym dobrze kryje.
Ale od początku.


Jest podkład typowo wygładzająco-rozświetlający.

PLUSY:
+ lekka konsystencja
+ b. dobre krycie
+ po aplikacji, twarz rzeczywiście wygląda na zdrowszą, gładszą
+ łatwość aplikacji ( palce :) )
+ trwałość ok. 9h
+ SPF 15
+ butelka zawiera pompkę

MINUSY :
- uboga kolorystyka (ja na szczęście znalazłam swój idealny, żółtawy odcień : 02 )
- cena (186zł)
- lubi podkreślić suche skórki
- zapach w którym wyczuwalny jest alkohol




Podsumowując : uwielbiam go, mam od kilku ładnych miesięcy i używam tylko na specjalne okazje. Zauroczył mnie przede wszystkim wykończeniem które daje.


17 komentarze:

MintElegance pisze...

podkład nie na moją studencką kieszeń...

olennka17 pisze...

z tym alkoholem to prawda, ale to jest moje KWC!!!! wielbię ten podkład

zoila pisze...

A ja coś za nim nie przepadałam- za dużo drobinek i trochę za suchy był

Anuullaa pisze...

Muszę na niego jeszcze trochę poczekać, mój portfel by tego nie wytrzymał:(

Zakręcony świat Wery pisze...

o matko jaka cena!niestety, żeby nie wiadomo jaki był wspaniały, nie zdecydowałabym się na zakup

Mallene pisze...

Jeśli lubi podkreślać suche skórki to raczej się będę go wystrzegać :(

krzykla pisze...

Alkohol i suche skórki - odpada :(

kristi pisze...

jakby nie ta cena...

Beauty Wizaz pisze...

fajny fajny, jak dobre krycie i wysoki filtr to podkład stworzony dla mnie, zawsze żałowałam kasy na niego ale może kiedyś kupie :)

KOSMETASIA pisze...

jesli widac suche skorki to stanowczo nie dla mnie :( a mialam na niego chrapke :(

Anja pisze...

Też używam tego podkładu i bardzo go lubię :) Z czasem niestety zaczęłam się po nim dość szybko świecić, ale ogólnie jest bardzo fajny.

Inulinus pisze...

Jak dla mnie cena zaporowa :)

Magdalena pisze...

Ja już od dłuższego czasu, zastanawiam się nad kupieniem podkładu z wyższej półki. Do tej pory z Lancome miałam tylko tusz.

Marti:* pisze...

Paleta Sleek i podkład z Lancome są zdecydowanie super! Co prawda palety sama nie posiadam, ale miałam przyjemność malować nią kilka razy i oceniam na 5+ :-) Pozdrawiam!

YouBeautiful pisze...

http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

YouBeautiful pisze...

http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
Świetny blog! :)

Kamila pisze...

hej. :) zapraszam na mój pierwszy blog dot. lakierów i kosmetyków do paznokci: http://kkamilaa.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook