It's up to you!

Kilka dni temu byłam na małych zakupach i między innymi w ręce wpadły mi dwa cienie Essence. Koralowy it's up to you oraz limonkowy lime time. Kupiłam je z myślą o nadchodzącej wiośnie <3 Dziś prezentuję Wam ten pierwszy.

Powiem tak - pigmentacja średnia, na bazie utrzymuje się długo, ciężko nabiera się go na pędzel. Cień godny 7 złotych, tyle. ;]






Reszta kosmetyków to :

- bb cream Lioele BTS
- korektor pod oczy Rimmel
- puder Catrice
- bronzer Dallas Benefit
- rozświetlacz Essence Vampire's Love
- baza pod cienie Artdeco
- brąz w załamaniu i na dolnej powiece, czerń NYX C&C
- srebrna i czarna Avon
- tusz Astor 
- żel do brwi Wibo
- szminka Avon Blask Kryształów

Pozdrawiam, 
Marta

18 komentarze:

Magdawe pisze...

Z mocniejszą eyelinerową kreską byłoby idealnie :)

Basia8212 pisze...

Ładnie wyglada,choć ja wolę jaśniejsze korale:-)

Anuullaa pisze...

Kolor jest przepiękny, ale ja bym nie odważyła się pomalować takim cieniem.

Ola pisze...

Ale piekny cień! Wręcz niepowtarzalny! Spróbuj z niego kreskę z Duraline Inglota zrobić będzie wyglądał rewelacyjnie!

Ev pisze...

Bardzo ładny kolor, wiosenny :) Ja wolę trochę mniej intensywne odcienie, ale koral to zdecydowanie jeden z wiosennych faworytów.

paulus6c pisze...

Piękny makijaż :)

Awforsaken pisze...

MOże następnym razem spróbuj zaaplikować cień palcem lub pacynką ;)

grzee pisze...

bardzo wiosennie :)

pannajoanna pisze...

wygląda naprawdę fajnie :) skusiłabym się ale mam czerwień w jednej z paletek Sleeka, która roztarta daje niemal identyczny efekt :)

Kolorowy Pieprz pisze...

mmmm jak tequila sunrise:0 uwielbiam tego drinka:0 poproszę jeszcze mohito!

tylkokasia pisze...

Fajny ten koralowy :)

Carolina pisze...

nie przepadam za takimi kolorami.. ale ten jest piekny :)

Karola pisze...

Podoba mi się :) szkoda że cienie z Essence mają taką słabą pigmentację bo kolory są boskie<3

Makeupkama pisze...

Piękny,bardzo ładnie jest ci w żywych kolorkach:))

SmoothCriminal pisze...

nie wiedziałam, że cienie z essence mają taką pigmentacje :o świetny makijaż, powiało latem :P

pozdrawiam i zapraszam do siebie !:)

Paramore pisze...

Przepiękny ten koral! Muszę go koniecznie obejrzeć na żywo :)
Makijaż bardzo udany :)

Keysi pisze...

kolor genialny !!!:) Ja teraz jestem w uk i nie ma tu tej firmy ale na szczescie mama leci teraz .. I dzieki tobie dodam kolejna zachcianke do mojej listy :) pozdrawiam u mnie recenzja farby loreal I nie tylko wiec zapraszam :)

Peelargonia pisze...

Mam taki sam cień, tylko w kolorze niebieskim :) http://peelargonia.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook