Powrót na uczelnię

Koniec laby. Dziś zaczyna mi się nowy, letni semestr. Czekając na plan miałam nadzieję, że będzie nieco łaskawszy. Co się okazało? Jest jeszcze gorszy, niż poprzedni. Codziennie, z wyjątkiem piątku, mam zajęcia od rana do wieczora. Bajka.

A teraz makijaż. Trochę niezdarzony, trochę kombinowany...



Kosmetyki :
-baza pod podkład Smashbox
-podkład Pharmaceris
-korektor Rimmel, Kobo
-puder Catrice
-warm bronzer elf
-róż Bnefit Coralista
-rozświetlacz Essence Crystalliced
-żel do brwi Wibo
-tusz Astor
-baza pod cienieArtdeco
-cienie Sleek Oh So Special
-czarna kredka Avon
-pomadka Vipera nr 16

Miłego tygodnia, 
Marta :)

14 komentarze:

zoila pisze...

Ładnie :)

Magdawe pisze...

Jesteś bardzo ładną dziewczyną ale jak dla mnie zbyt wieczorowy jest ten makijaż.

kristi pisze...

podoba mi się ;)

Kaśq. pisze...

mi sie bardzo podoba ;-)

Magda60005 pisze...

Ja ma zajęcia dopiero za tydzień,szybko się skończyło słodkie lenistwo;)Na którym jesteś roku? Ja mam mieć zadziwiająco mało zajęć ,bo to już ostatni semestr 3 roku i o zgrozo licencjat w tym roku mnie czeka...

Kolorowy Pieprz pisze...

w Claires nie ma juz tych palet, no nie ma...jest cala masa innych, ale tych a la Kobo- ani widu ani śłychu:( trudno...nie mam juz siły napadac na kolejne Claires:)

makijaż jak zwykle śliczny!

Ev pisze...

Piękny makijaż. Ja mam ferie jeszcze do 26ego lutego, ale podział już znam i nistety kilka dni w tygodniu mam strasznie zawalone... Szkoda, bo poprzednie dwa semestry miałam bajeczne pod kątem podziału godzin.

Electric_Girl pisze...

Bardzo ładny makijaż :)

katees pisze...

ładny makijaż . Zapraszam do mnie .

Basia8212 pisze...

Trochę marudzisz,bardzo ładny makijaż i życzę wytrwałości,plan zajęć napięty,ale napewno dasz radę:*

LastTime pisze...

Bardzo ładny makijaż :))

Sandra Lipińska pisze...

A z skąd ta pewność że to fake? :) : >
Też na początku myślałam ze to podróba, ale okazało sie inaczej ; )) Więc jeśli chcesz mogę Ci udowodnić że to nie fake; )

Sandra Lipińska pisze...

Jeśli byś nie zauważyłam pędzle mają swoje numerki : ) Jeśli MAC nie wypuszcza tak dużych ze stawów To po co wg je produkuje ? :) Jeśli się dobrze szuka to znajdzie się odpowiedni Sprzęt do makijażu itp . :) Jeśli masz jeszcze jakieś uwagi, wal śmiało ; ))
pozdrawiam ♥

Marylin. pisze...

Makijaż jest nieziemski :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook