Słodko, słodko... nie za słodko?

Ten makijaż przygotowałam z myślą o nadchodzących walentynkach. Szczerze mówiąc, nie uznaję tego "święta", nie lubię i już ale makijaż na randkę przygotować mogę :D

Bardzo proszę : 




Na twarzy mam : podkład matujący Avon, korektor pod oczy Rimmel, puder fixujący Catrice, warm bronzer e.l.f., rozświetlacz YSL
Na oczach : baza pod cienie Artdeco, cienie Sleek : Curacao, OSS, Bad Girl, cień Inglot 353M, tusz do rzęs Avon SuperShock, żelowa kredka Avon
Na ustach : pomadka Avon Color Trend Pink Sunrise + błyszczyk Essence Crystalliced nr 02

Na pewno wrzucę więcej propozycji makijażów randkowych :) 

Pozdrawiam,


17 komentarze:

cheneelle pisze...

Lubię róż, ale w takim makijażu źle bym się czuła. Nie ujmuje mu jednak tego, że jest ładny.

Gohs pisze...

Ślicznie Ci w wyrazistych kolorkach :)

Independent Woman pisze...

Na zdjęciach nie wygląda niestety tak urokliwie, jak na żywo...
:)

Independent Woman pisze...

Dzięki! :)

Taml pisze...

ładny!!

Kaśq. pisze...

świetne kolory <3 !

Makeupkama pisze...

No oczywiście piękny uwielbiam takie kolory na oczach poza tym pasują do twojej urody:))

SmoothCriminal pisze...

nie za słodko :) bardzo fajnie to wygląda ;p

pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

mały elf pisze...

makijaż bardzo ładny :) a ja za tym świętem też nie przepadam i nie obchodzę, co niestety wkurza mojego chłopaka :P

adrianna pisze...

słodyczy według mnie jest w tym makijażu akurat :) dla mnie walentynki to święto komercyjne, ale miło jest patrzeć na ludzi, którzy wierzą w miłość :)

Aicena pisze...

b. fajny blog, świetne makijaże ;) pozdrawiam

kleopatre pisze...

Bardzo ładny, róż w fajnym miejscu połozony:)

Lady In Purplee pisze...

Niesamowicie mi się podoba :)

Marvoo pisze...

tobie pasuje doskonale.

zetanja pisze...

ojj nie za słodki :) idealny, bardzo mi się podoba ;) no może ja bym użyła trochę delikatniejszego różu w wewnętrznej części powieki, ale to dlatego, że się boję :D hehe... pozdrawiam :)

PS. I którą w końcu wybrałaś suknię ?

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)
Co do sukienki, na razie nie zdradzę :)

Yuki. pisze...

Cukierkowy! Niezmiernie mi się podoba :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook