TAG : Łowczyni...


Zasady : 
  1. Wklej banner na swojego bloga!
  2. Napisz, kto Cię oTAGował
  3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom
  4. Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie (ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia! Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
 * okres od jednego tygodnia do trzech tygodni

Zostałam oTAGowana przez merczes !  :)

  • Oliwka Hipp cena ok.: 10zł
  • Żel pod prysznic Johnson's body care, cena : 5,99zł 

A teraz hit dzisiejszych zakupów... 



  • ... koturny z New Look'a! :) Niestety na zdjęciach nie wyglądają tak wspaniale jak w rzeczywistości... Cena : 99zł (ze zniżką studencką 10% zapłaciłam 89zł )
TAGuję Emilię :*

Pozdrawiam, 


10 komentarze:

saharu pisze...

piękne butki :)

Kaśq. pisze...

koturny wspaniałe! :)))

kosmetyko-zakupoholiczka pisze...

rewelacyjne buty! koturny to jedne z najwygodniejszych butów jeśli chodzi o mnie :)

Kolorowy Pieprz pisze...

zniżka studencka, to były czasy;)

Beauty Wizaz pisze...

fajne te buciki :)

mały elf pisze...

koturny super! ale ja w lecie kupiłam w New Looku podobne, tylko, że nie tak mocno zakryte jak Twoje i są cholernie niewygodne :( ale są przepiękne dlatego przetrwam nawet ten ból :D

merczens pisze...

buty są PRZEpiękne :D a o oliwce Hipp myślę już od jakiegoś czasu ale narazie mam Bambino więc wykończę :)

Electric_Girl pisze...

Bardzo ładne butki :))

sauria80 pisze...

fajne te butki!

Angie pisze...

wreszcie zniżki studenckie :D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook