DNO cz.1 - pielęgnacja

Tak, tak :) Pierwsza tego typu notka na moim blogu. Jestem niesamowicie dumna, że w przeciągu ok. 2 miesięcy uzbierałam tyle pustych opakowań . Dziś przedstawiam Wam część o pielęgnacji, w najbliższym czasie będzie kolorówka.


Zaczynamy! :)


1. Wzmacniająca mgiełka do włosów zniszczonych i wypadających Radical - już kiedyś o niej wspominałam. Razem z szamponem z tej samej serii pomogła mi w walce z nadmiernym wypadaniem włosów. Teraz używam jej profilaktycznie, aczkolwiek chcę zrobić sobie od niej przerwę (coby włosy się bardzo nie przyzwyczaiły) i zamierzam kupić mój mgiełkowy KWC, czyli Gliss Kur Ekspresowa Odżywka Regeneracyjna.
2. Odżywka wzmacniająca do włosów Orzech Makadamii i Aloes, Avon Naturals - nic nadzwyczajnego. Ładnie pachnie, włosy po niej łatwo się rozczesują. 


3.  Żel pod prysznic 24-godzinne nawilżanie, Johson's - przyjemna, kremowa konsystencja. Zapach nie do końca mi podszedł. Nie jest typowo kwiatowy, owocowy ani typowy dla kosmetyków dla dzieci. Bardzo nijaki i nie potrafię go w żaden sposób opisać. 24-godzinne nawilżanie? Co za wspaniałą bajkę producent napisał. Może i racją jest, że żel nie wysusza ale na pewno nie nawilża. Nie kupię ponownie. 

4.  Balsam do ciała Karmelizowane Jabłko z Orzechami, Avon Naturals - przepiękny zapach, b. szybko się wchłania, poziom nawilżenia całkiem przyzwoity (mam skórę normalną). Lubię balsamy z tej serii głownie ze względu na zapachy. 

5. Antyperspirant Rexona Woman, fresh - moje ulubione antyperspiranty. Używam ich od x lat i nigdy się na nich nie zawiodłam. 

6. Głęboko nawilżający krem do stóp Avon Foot Works - kremy do stóp tej firmy bardzo lubię. Świetnie nawilżają stopy, szybko się wchłaniają i są w przystępnej cenie. 


7. EDT Yves Rocher, malina - kilka słów o niej TU

8. Krem pod oczy "Witalność Natury" Avon - totalna beznadzieja. Zużyłam do końca, ponieważ było mi żal go wyrzucić. Nie daje żadnych efektów, kropka. 

Pozdrawiam, 
Marta :)

11 komentarze:

MintElegance pisze...

gratuluję zużyć:)

Immenseness pisze...

no no sporo tego :)

cheneelle pisze...

Jak na 2 miesiące to nie aż tak dużo;)

Kamyczek pisze...

ładnie:)

Świat Wery pisze...

sporo, gratuluję

Lady In Purplee pisze...

Ja miałam świąteczną wersję tego kremu do stóp intensywnie nawilżającego i mocno mnie zaskoczył świetnym działaniem :)

Independent Woman pisze...

Uwierz, że jak na mnie to zaskakująco dużo :))

chodzpomalujmojswiat pisze...

duużo tego! gratulacje :)

Magdalena pisze...

Dużo, dużo tego! :)

STO%SOBĄ pisze...

świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

Makeupkama pisze...

Wow sporo,gratuluje zużyć,u mnie coś licho idzie to denko:D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook