Dwa wiosenne makijaże z paletami Sleek

Tak, tak. Dziś sobota. Dzień dresów, szmat i Domestosów. Od rana sprzątam, gotuję i sprzątam.
W ramach relaksacji, przygotowałam dla Was dwa looki wykonane paletami Sleek.

Po lewej - zdecydowanie dzienny, wiosenny ,piekielny. Jeden ze sposobów na wykorzystanie czerwonego cienia w makijażu na co dzień.
Po prawej - imprezowy, kolorowy, radosny. Połączenie kolorów całkowicie przypadkowe, powstało spontanicznie.









Wspólny mianownik : podkład matujący Avon, korektor pod oczy Rimmel, puder Synergen, żel do brwi Wibo, baza pod cienie Artdeco, tusz Wibo

Makijaż po lewej :  róż do policzków Sleek Scandalous, rozświetlacz Inglot; na całej powiece redstone (Paraguaya), wewnętrzny kącik sandstone (Paraguaya), załamanie powieki nubuck (Au Naturel),  czerwień na dolnej powiece i przy górnej linii rzęs bloody mary (Curacao),  czarna kredka Avon roztarta granatem midnight garden (Monaco); szminka Avon Blask Kryształów sparkling nude;

Makijaż po prawej : róż Chanel fresque, kulki brązujące Hean, rozświetlacz Essence Circus Circus; w wewnętrznym kąciku żółty cień (Curious), na środku zieleń (Original), w zewnętrznym kąciku granat z fioletowym poblaskiem (Storm), na środku dolnej powieki turkus (Original), brązowa kredka Avon roztarta cieniem abyss (Bad Girl), w załamaniu the mail (Oh So Special), pod łukiem brwiowym innocence (Bad Girl) 

Pozdrawiam, 
Marta

12 komentarze:

Paramore pisze...

Uwielbiam Twoje makijaże w tonacji brzoskwiniowej, koralowej, zawsze są perfekcyjne :)

Independent Woman pisze...

Bardzo mi miło! To może dlatego, że ja w tej kolorystyce czuje się rewelacyjnie :)

Beauty Wizaż pisze...

ten z zielonym cudo :)

Bondgirl pisze...

Koralowo-brzoskwiniowo-pomarańczowy makijaż cudny ;D czaję się na Paraguaye żeby zrobić taki makijaż bardzo mi się podoba:P

Lady In Purplee pisze...

Lewy jest świetny, w prawym mi brakuje wyrazistej kreski :)

kleopatre pisze...

Bardziej podoba mi się ten pomarańczowy, cudnie podkreśla twoj kolor oczu:)

ewwwa pisze...

Oba świetne ale ten brzoskwiniowy po prostu bajeczny!

Zwyczajna o wszystkim i o niczym ... pisze...

swietny makijaz pozdrawiam

olennka17 pisze...

http://aleksandra-makijaz.blogspot.com/2012/03/z-racji-tego-ze-moj-blog-niedawno.html Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie makijażowym u mnie ;)

Makeupkama pisze...

Świetne oba,ale ten drugi jest boski:)

Paulina pisze...

oba makijaże piękne :)

Women's World pisze...

A mnie się usta podobają :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook