Karmelowe włosy

Na ok. 2 tygodnie przed ślubem planuję małą metamorfozę. Dekoloryzacja + farba w kolorze karmelu. Złocistego, bardzo jasnego brązu o ciepłym odcieniu, ewentualnie ciemnego blondu. Któraś z tych opcji. Zdaję sobie sprawę, że taka przyjemność będzie dużo kosztowała moje włosy, dlatego chcę zrobić to w dobrym salonie, który zapewni moim włosom jak największe bezpieczeństwo. 

Do wyboru mam Jean Louis David ( koszt imprezy : ok. 300zł) i Lovely Look ( tutaj : 189zł). Nie ukrywam, że cena Lovely Look jest zdecydowanie przyjaźniejsza. 

Miałyście do czynienia z którymś z salonów? Macie dla mnie jakieś rady? 




 ( Uwielbiam ją, jej głos a od niedawna jej włosy. )

Pozdrawiam, 
Marta

24 komentarze:

intwopeony pisze...

Wg.opinii Kasi z kanału ciasteczko25 to bardzo dobre salony fryzjerskie, Ona korzystała chyba z ich usług oraz recenzowała kosmetyki do włosów które można u nich kupić

intwopeony pisze...

Lovely Look*

Sonia Wacowska pisze...

a nie boisz sie ze 2 tyg przed slubem to troche za późno ?? a co jak nie bedziesz sie sobie podobała w takim kolorze , albo włosy bedą z tragicznym stanie pomimo dobrego salonu ? nie boisz sie ?

Mealm. pisze...

na drugim zdjęciu włosy ma cudne.

mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ♥

kasiakitek pisze...

no ja miałam doczynienia z 2 salonami lovely i hmmm jezeli nie miałaś doczenienia wczesniej z danym fryzjerem to bym nie ryzykowała. w pierwszym bylam zachwycona obsługa. do drugiego juz nie wróce. musisz poczytac o danym salonie. nie masz jakiegos sprawdzonego fryzjera? nie taki eksperyment w nieznanym salonie przed wielkim dniem?
pomysł super i mam nadzieje że wyjdzie olśniewająco i bezproblemowo!!

Independent Woman pisze...

No właśnie... Boję się. Normalne. Ale jak pofarbuję miesiąc przed, to włosy będą miały już odrosty.
Właściwie jestem w kropce.

Independent Woman pisze...

W tym szkopuł. Nie mam żadnego sprawdzonego fryzjera - do żadnego u którego byłam wcześniej, nie odważyłabym się na taką zmianę. :(

Lady In Purplee pisze...

Jean Louis David odradzam, ceny mają wysokie a fryzjerów głownie z przypadku, jak dla mnie 2 tyg. to też za późno na tak dużą zmianę. Czemu w ogóle to planujesz?

Independent Woman pisze...

Ponieważ marzy mi się taki kolor. Już kiedyś taki miałam i czułam się w nim niesamowicie dobrze...

Zaczynam mieć wątpliwości czy robię słusznie, chociaż marzenie o złocistych włosach je przyćmiewa. :(

emiliiak pisze...

Korzystałam z usług salonu Lovely Look w Łodzi w M1. Wprawdzie nie farbowałam tam włosów ale ze ścięcia byłam średnio zadowolona. Włosy się niby dobrze układały ale miałam wrażenie że pani mi je za bardzo wycieniowała a grzywkę mi musiała poprawiać przyjaciółka w domu :/

kcbnmbcz pisze...

Lovely look to masakra totalna. Bynajmniej u mnie w miescie. Tragedia.. jakis czas temu, bardzo dawno zreszta- niestety, jak mialam bal gimnazjalny chcialam takie delikatne loki na dluuugich wlosach i podttapirowana gore- dzwonilam 2 razy przed, pytste i sztywne wlosy e lub walki bo ja mam dosyc geste i sztywne wlosy , pani powiedziala tak ta oczywiscie wszystko pieknie. przyjechalam 5h przed a tu co? pani nie miala zadnych lokowek, zadnych walkow jedynie prostownice. a tu klops- nie chca sie krecic. MAASAKRA. plakalam jak bobr no w koncu to pierwszy w zyciu bal. nie polecam, przed slubem radzilabym unikac stresow a nie je poglebiac ;) a z jakiego miasta jestes? ;)

Beauty Wizaż pisze...

nie mogę sie doczekać zdjęć, zrób to wcześniej przed ślubem, gdybys się zawiodła na kolorze to zdążysz przemalować :)

Independent Woman pisze...

Myślisz? Hmm... Więc ile, miesiąc ?

Independent Woman pisze...

Jestem z Kielc :)
Rzeczywiście miałaś nieprzyjemną przygodę...

Martuś pisze...

Zawsze marzyłam o takim kolorze, ale jeszcze nie udało mi się uzyskać tego idealnego. Niestety w żadnym z tych salonów nie byłam, więc nie mogę się wypowiedzieć :(

Independent Woman pisze...

Cięcie będę robić gdzie indziej, także o to mi nie chodzi :)

Taml pisze...

Bardzo podoba mi się taki kolor włosów;)

lolita76548 pisze...

Kochana koniecznie pokaż potem efekty

Kolorowy Pieprz pisze...

u Davida robiłam dekoloryzacje i pasemka i byłam bardzo zadowolona...piękny kolor ale nie boisz się ...no wiesz...2 tyg przed slubem...takie masz piekne włosy

Makeupkama pisze...

Też bardzo mi się podoba taki kolor,ale chyba nie byłoby mi w nim ładnie:)

southgirl pisze...

Kolor ladny, niestety zdecydowanie nie dla mnie. Co do salonu na pewno wybralabym Lovely Look (wiele kolezanek sie tam obcina i kazda jest zadowolona), ja obcinam sie w domu (nie ma to jak zdolna mama) wiec od siebie niestety nie moge nic dodac wiecej - pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

Dagusia pisze...

śliczny kolorek ale ja także bym się bała eksperymentować ;/ mnie nigdy fryzjer nie może zrozumieć ;/

Red Lipstick pisze...

ona ma doczepiane :((

mysia m pisze...

Ja również obawiam się, że dwa tygodnie przed ślubem to trochę za późno na takie eksperymenty. Możesz uzyskać zbyt rudy odcień, albo zbyt jasny. Co wtedy? Może zabraknąć czasu na poprawki. Zrób wcześniej, a potem tylko poprawisz odrosty.

Serdecznie zapraszam na kokardkę
kokardka-mysi.blogspot.com

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook