Paradoksalnie...

... zakupy. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. No, może to, że merczens zorganizowała wymiankę na której umieściła Sunset Sleeka o którym śniłam już od dawna. Plus to, że na Paatal'u paleta Monaco była tylko za 22zł.

Avon? Zupełnie zapomniałam, że złożyłam zamówienie.


  • żelowe poduszeczki (17,90zł)
  • próbka nowego podkładu ideal flawless, nude (3x)
  • koloryzująco-nawilżający krem na dzień (19,90zł)
  • EDP For Away Exotic (45,90zł) - pachnie dokładnie tak jak seria Bielendy "Pożegnanie z Afryką". Kiedyś marzyłam, by znaleźć perfumy które będą pachniały identycznie jak ta seria. Udało się! :)
  • EDT Jet Femme Holiday (19,90zł netto) - miałam możliwość zakupu tego zapachu właśnie za 20zł i skusiłam się na niego głownie z tego powodu, że brakowało w mojej kolekcji jakiegoś "świeżaka" idealnego na lato.
Bonus : dzisiejszy, bardzo delikatny makijaż.




Kosmetyki użyte :

- próbka podkładu Avon ideal flawless
- korektor pod oczy Rimmel
-puder matujący Vipera
-róż w kremie Maybelline 
-rozświetlacz Essence Crystalliced
-meteoryty Guerlain
-żel do brwi Wibo
-baza pod cienie Artdeco
-cienie Inglot
-biała kredka NYX
-tusz do rzęs Wibo
-pomadka w kremie Manhattan

Pozdrawiam, 
Marta

16 komentarze:

Keysi pisze...

co myslisz o paletkach sleek ?

Świat Wery pisze...

świetne zakupy

Independent Woman pisze...

Są zdecydowanie lepsze niż cienie Inglot. Świetna pigmentacja, na bazie niesamowicie trwałe, duży wybór kolorów plus niska cena.
Ja je polecam zawsze i wszędzie :)

Ivyalice18 pisze...

super zakupy:)) Ja za to robię wielki projekt denko..ale zobaczymy jak to wyjdzie..bo hmm ciężko się na coś nie skusić.. zapraszam na moje rozdanie:)
http://ivyalice18.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

*Natalia* pisze...

Ja Cię rozgrzeszam Kochana :D

Kamyczek pisze...

też kupiłam Holiday i faktycznie świeże są:) fajne zakupy:)

Magda60005 pisze...

I jak ten podkład? Wczoraj Goss tak go wychwalał w ulubieńcach:)

kleopatre pisze...

Ooooh Sunset mi się marzy...:)

merczens pisze...

mam nadzieję że będziesz zadowolona z Sunset'a :))))

SayYouDontLoveMe pisze...

cienie przepiękne ;)

Lady In Purplee pisze...

Dzisiaj dostałam nowy katalog i zakochałam się w tym nowym zapachu For Away Exotic, na szczęście mam próbkę, ale już wiem że go zamówie ;)

Magdalena pisze...

Paletki są boskie! :)

Immenseness pisze...

ja też planuję nabyć Jet Femme :) uwielbiam go, kojarzy mi się z latem :)

Sylwiaa pisze...

super makijaż ;)
paletki są genialne <3
zapraszam na nowy post ;)

Basia8212 pisze...

o tak,te perfumki far Away pięknie pachną,planuję je zakupić;-)uroczo wyglądasz:-)

Makeupkama pisze...

Paletki sleek kocham,wszystkie mi się podobają,chociaż sunset średnio nie moje odcienie:))
Bardzo ładnie wyglądasz:)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook