RECENZJA : Avon, Clearskin blemish clearing, maseczka peel-off

Kuracja Effaclar'em duo przyniosła więcej szkód niż pożytku (ale o tym może w innym poście). Postanowiłam więc zainwestować w maseczkę która pomoże mi "naprawić" cerę a, że miałam akurat katalog Avonu w ręce... padło na tą.


Od producenta :
"Maseczka redukująca pryszcze z 2 % kwasem salicylowym Peel Off pomaga zredukować widoczność pryszczy i zaczerwienień. Poprawia strukturę skóry i rozjaśnia ją. Skutecznie oczyszcza skórę i usuwa martwe komórki."
(źródło : www.avon.sklep.pl) 
 
Ode mnie :
Zacznę od tego, że gdy otrzymałam maskę zaskoczyła mnie jej formuła. "Peel off" - niestety w katalogu nie zamieszczono takiej informacji. Miałam dużo przepraw z tego typu maskami, więc już na wstępie byłam bardzo sceptycznie do niej nastawiona.  Jeśli chodzi o tą kwestię to zupełnie niepotrzebnie. Maseczka po zaschnięciu bardzo łatwo schodzi z twarzy i sprawnie, niemalże jednym ruchem można ją z niej ściągnąć.


Zapach? Zaskoczenia nie ma - czysty spirytus.

Działanie. A właściwie jego brak. Nie ma mowy o jakiejkolwiek redukcji pryszczy, zmniejszania ich widoczności czy też minimalizowania ich występowania. Rzeczywiście - po użyciu twarz jest wygładzona ale też niesamowicie wysuszona. Producent obiecuje, że usuwa martwe naskórki. A to czarodziej jeden...
(Używałam jej co 2-3 dni, przez ok. miesiąc)

Pojemność : 100ml

Cena: 14zł (w regularnej sprzedaży) 

SKŁAD :
 
Podsumowując, nie widzę powodu dla którego miałabym stosować coś, co w ogóle nie działa.  Używałam już wielu masek tej firmy (głownie Planet SPA) i byłam z nich bardzo zadowolona, więc nie zrażam się i będę próbować czegoś innego. Najprawdopodobniej zamówię teraz maseczkę również z Clearskin tyle, że z zieloną glinką.

NIE POLECAM. 

13 komentarze:

chodzpomalujmojswiat pisze...

lubię maseczki typu peel off, bo wystarczy zerwać, bez zbędnego domywania, brudzenia umywalki itd.Szkoda tylko, że kompletnie nie działa...

saharu pisze...

no mnie też wysuszylo po kuracji ,, i wczoraj kupiłam poprostu krem z zniajki oliwowy i działa mniej wysuszona ,mniejsze pryszcze i zobaczymy ja polecam maseczke z dax .
http://saharu88.blogspot.com/2011/06/maseczka-z-dax.html polecam ją możesz tu o niej poczytać .

Lady In Purplee pisze...

Sam skład mnie ostrasza a po drugie nie cierpie tego typu maseczek

hair & make up artist Anna Tomczak pisze...

AVON i jego dziwne maseczki! parę lat temu dostałam takiego uczulenia po zastosowaniu jednej z nich że po dziś dzień to pamiętam i wiem że nikomu nigdy tych maseczek nie polecę!

Immenseness pisze...

też nie lubię tego typu maseczek, mam jedną i męczę ją już chyba pół roku.

helloyellow. pisze...

Polecam z Planet Spa maseczkę z serii Minerały z Morza Martwego - rewelacja.

Kinior pisze...

Zamówiłam ostatnio żel z tej serii mimo że już kilka lat temu bardzo się przejechałam na wcześniejszej wersji tych kosmetyków żeli itp na trądzik. I na tej też się zawiodłam. Użyłam go raz i więcej nie zamierzam. Umyłam twarz przed snem i było wszystko okej. Na następny dzie dzień rano po spojrzeniu w lustro nie wierzyłam. Mam problemy z wągrami na nosie, ale to co z nim zrobił ten żel było straszne. Zazwyczaj są one brązowe, słabo widoczne a po umyciu nim były CZARNE duże i bardzo mocno widoczne. Oczyściłam go i żel wydam, może komuś innemu będzie lepiej służył...;/ A po przeczytaniu Twojej recenzji widzę że chyba cała kolekcja jest niewypałem...

did pisze...

Ja muszę znalezc cos dobrego na wągry,bo denerwuje mnie nos w kropki. Dzisiaj planuję zrobic kąpiel parową i nałożyc maseczkę z Ziai ;)

Sylwiaa pisze...

Milo tu u Ciebie tym bardziej ze uwielbiam czytać recenzje je kosmetyków które wypróbowały osoby z takimi problemami co ja.

obserwuje i czekam na wiadomość o naprawdę dobrym sposobie na zniknięcie zaczerwienień etc.

ps. chce zorganizować rozdanie także warto komentować i obserwować ;)

Independent Woman pisze...

Używałam i też byłam bardzo zadowolona :)

Kaprysek pisze...

Jakiś czas temu kupiłam ją i od tamtego czasu leży nie odpakowana ;/ Jakoś nie mam do niej zaufania, a po przeczytaniu U Ciebie, ze bardzo wysusza to chyba zmieni ona właściciela. mam z tej serii żel do mycia twarzy i szczerze to nie jestem nim zachwycona. Efektu nie ma ;(

Diamacra pisze...

Jeszcze nie probowalam tej maseczki!

laola20 pisze...

a miałam ją zamówić ...

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook