Wiosenne przebudzenie! :)

Dziś makijaż iście wiosenny. Na powiekach lawenda i morska bryza. Towarzyszy im cera muśnięta słońcem i usta oblane wodą morską (nie sądzicie, że mogłabym pracować w jednym z koncernów perfumeryjnych? :D ) 





Kosmetyki :
- podkład matujący Avon 
- korektor pod oczy Rimmel
- korektor na niedoskonałości w sztyfcie Essence
- puder Synergen
- meteoryty Guerlain
- bronzer e.l.f. w kolorze warm
- rozświetlacz w płynie Essence Crystalliced
- baza pod cienie Artdeco
- lawendowy cień Inglot 346M, w załamaniu sand walker (Sleek Monaco), na dolnej powiece summer breeze ( Sleek Monaco)
- turkusowa kredka Golden Rose Emily 118
- żel do brwi Wibo
- tusz Wibo
- pomadka Essence 52 in the nude

Pozdrawiam, 
Marta :)

13 komentarze:

Lady In Purplee pisze...

Bardzo mi się podoba, choć sama bym na dolnej powiece dała mniej cienia :)

*Natalia* pisze...

Bardzo wiosenny makijaż :) ja pewnie walnęłabym jeszcze kreskę eyelinerem ;)

Eowina1818 pisze...

Zrobiłam sobie dziś bardzo podobny makijaż :) Tylko u mnie dół był abrdziej zielony, u Ciebie to taki chyba bardziej mięta :)

Magdawe pisze...

No dokładnie :)

Izabela pisze...

No to mam pomysł na dzisiejszy makijaż :D

Basia8212 pisze...

Górna powieka ciut mdła,czegoś tam brakuje;-)Ale jest świeżo,pastelowo,wiosennie!

Świat Wery pisze...

super

Izis pisze...

ładny makijaz i podoba mi sie kredeczka :)

Makeupkama pisze...

Lawendowy cień jest ładny,ślicznie,wiosennie:)

Mallene pisze...

Świetne kolorki! :) A ta turkusowa kredka jest piękna.

mala0727 pisze...

pasują Tobie takie kolory
ładnie, rzeczywiście wiosennie,
podoba mi się :D

Magdalena pisze...

Super! Ale wiosennie!

ankyl pisze...

ładne oczki ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook