Drobne zakupy

Ostatnio w ogóle nie mam czasu na przyjemności. Włącznie z zakupami. Jednak wczoraj udało mi się na nie wyrwać.

Dla siebie wybrałam :


- Ziaja med, kuracja antybakteryjna, krem redukujący trądzik (apteka 14,99zł) : kupiłam ją z myślą o stosowaniu na noc;
- dwa lakiery w nowej LE My Secret (Natura, 6,99zł/szt.) : pomarańczowy nr 155, niebieski nr 158
- lakier Wibo Express Growth (Rossmann, cena: 4,79zł) : pastelowa cytryna nr 414;

Dla swojego mężczyzny wzięłam :


- szampon Schauma do codziennego stosowania (Real 8,99zł / 400ml)
- żel pod prysznic AXE cool metal (Real 9,99zł / 400ml) : mam wrażenie, że pachnie.. colą :) 

Dostałam również zamówienie z Avonu :


- pokład Ideal Flawless (39,90zł) : kolor ivory
- tusz do rzęs SuperShock (19,90zł) : miałam kupić SuperShock MAX, który w moim przekonaniu jest o wiele lepszy, a ten wybrałam przez pomyłkę ;/

I na koniec mały apel. Jakieś 2 tygodnie temu kupiłam podkład Catrice. Niestety u mnie się nie sprawdził. Wystawiam go na wymianę. Jeśli byłybyście chętne, proszę piszcie na maila : independentwoman92@onet.pl 

Kolor najjaśniejszy: 010. Zużycie widoczne na zdjęciu.


Pozdrawiam,
Marta

26 komentarze:

Kasiek pisze...

miałam kiedyś ten krem z Ziaji i jest całkiem dobry :)

Kolorowy Pieprz pisze...

A ja nie mam w poblizu konsultantki:/ musze to zmienic bo chce wyprobowac w koncu kredke super shock:)

zoila pisze...

Ten niebieski lakier wygląda super :)

Make-up_kama pisze...

Lakierki bardzo fajne,nie wiem ale ostatnio mam fazę na lakiery,daj znać jak pokrywa ten lakier z Wibo pastelowa cytrynka,kolorek mi się podoba:))

chodzpomalujmojswiat pisze...

lakiery z limitowanki widziałam na żywo w Naturze, każdy jest świetny! :)

Lilyy pisze...

Mogłabyś napisać jakoś niedługo jak sprawuje się podkład? :) byłabym wdzięczna :)
A krem z ziaji mam ten sam i w sumie to rewelacji nie zauważyłam

silvana pisze...

Chyba w końcu skuszę się na te lakiery My Secret, mają obłędne kolory :)

Taml pisze...

Zakupy się udały :))

martynkaczarna pisze...

jeśli mogłabym mieć prośbę to pokażesz tą cytrynkę z Wibo na paznokciach? Szukam jakiegoś ładnego pastelka :))

Immenseness pisze...

fajne zakupy, ten lakier z wibo jest ładny :)

Świat Wery pisze...

fajne zakupy, też kupiłam ostatnio mężowi Axe na imieniony

Independent Woman pisze...

Bardzo kiepsko pokrywa paznokieć. Minimum 3 warstwy...

Independent Woman pisze...

Pewnie, będzie o nim recenzja. Jak na razie chcę zużyć dwa inne, więc ten czeka w kolejce :)

Independent Woman pisze...

Jest identyczna jak Mellow Yellow Essence :) Pokażę, przy okazji na pewno pokażę :)

An :* pisze...

zapraszam na kosemtyczny konkurs u mnie; www.hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html

Vejjs. pisze...

Ja miałam takie szczęście że swoją kurację antytrądzikową z Ziaji kupiłam za 10,99 wraz z tonikiem :P

Lady In Purplee pisze...

Wiele osób chwali ten podkład z Avonu więc ciekawa jestem Twojej opini :)

helloyellow. pisze...

Mam krem z Ziaji Med, ale trądzik różowaty. :)
Jestem ciekawa niebieskiego lakieru z MS, czekam na Twoją recenzję o ile takowa ma zamiar się pojawić. :)

M&A pisze...

niebieski lakier <3 ostatnio szukałam jakiegoś kremu dla siebie i czuję, ze zakupie ten z ziaji. obserwuję ;)

Gosia (makijazystkanet) pisze...

czekam na recenzję podkładu Avon :)

Independent Woman pisze...

Na pewno się pojawi :)

03karina pisze...

Uwielbiam tusz Super Shock z Avonu ;)
Fajne kolorki lakierów,

Pozdrawiam ; )

Yasminella pisze...

A czemu nie sprawdził Ci się podkład z Catrice?

Paulina pisze...

lubię ten podkład z avonu :)

Beauty Wizaż pisze...

bardzo ładne kolory lakierów :)

Independent Woman pisze...

Nie matuje wystarczająco długo... :(

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook