Projekt RIANBOW - tydzień czwarty : zieleń ! :)

Oj, uwielbiam zieleń w makijażu. Mimo, że oczy mam zielone to w zielonych makijażach czuję się bardzo dobrze. 

Dla PR stworzyłam coś takiego. Idealny na dzień, matowy i wiosenny. 





Jakich kosmetyków dziś użyłam ? 
krem bb Garnier(uwielbiam rozświetlenie które daje), korektor pod oczy Essence, puder Catrice, róż Benefit Coralista, rozświetlacz Inglot, baza pod cienie Artdeco, cienie Inglot, tusz do rzęs Avon Supershock,brązowa kredka Astor, żel do brwi Wibo, szminka Manhattan

Pozdrawiam i życzę miłego dnia, 
Marta :)

14 komentarze:

mary poppins pisze...

ładna propozycja :) z każdym odcieniem zieleni wyglądałaby super!

mogłabyś coś powiedzieć nt. tego korektora Essence? jesteś z niego zadowolona?

pozdrawiam!

Basia8212 pisze...

Bardzo ładnie i jaki piękny banerek!:*

Independent Woman pisze...

Będzie recenzja :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję Basiu :*

Make-up_kama pisze...

Śliczny,jutro zrobię dobie taki sam!:D

Make-up_kama pisze...

Przepraszam sobie taki sam:D

Gosia (makijazystkanet) pisze...

Bardzo ładny :) w ogóle chciałam powiedzieć, że gdy szukam czegoś w grafikach google, to odnajduję tam i rozpoznaję Twoje oczy, oczy AgiBil i Eweski. Eh ten wizaż ;) buzka!

Kolorowy Pieprz pisze...

no i są moje kiełki:)! prześliczny i z umiarem:)

03karina pisze...

Super makijaż ;D
Pozdrawiam

M&A pisze...

Prześliczna jesteś:)
Świetny makijaż;)
M.

Beauty Wizaż pisze...

piękny makijaż :)

Lady In Purplee pisze...

Niesamowicie mi się podoba! W dodatku Ty w nim świetnie wyglądasz :)

Yuki. pisze...

No po prostu perfekcja :)

Kolorowy Pieprz pisze...

otagowana:) zapraszam do zabawy
http://kolorowypieprz.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook