Projekt RIANBOW - tydzień trzeci : żółty

Cały tydzień zbierałam się do makijażu z żółtym akcentem ale jakoś nigdy nie wychodziło. Dziś w końcu zmobilizowałam się i oto jest :D

Brązowe smoky eyes z żółtym wewnętrznym kącikiem. Jako bazy użyłam brązowej kredki (bodajże już wycofanej ze sprzedaży) Essence smoky eyes a w wewnętrznym kąciku neonowej My Secret.
Brązowy cień to cień Heleny Rubinstein a żółć pochodzi z paletki Sleek Curious.  Beż pod łukiem brwiowym to Inglot 353M, czarna kredka na linii wodnej i brązowa nad linią rzęs to Avon.
Tusz do rzęs i żel do brwi Wibo (tusz już niestety mi się kończy... )

Po za tym, na twarzy znajduje się : bb krem Lioele BTS, korektor pod oczy Essence, puder sypki Almay, bronzer duo e.l.f., puder wypiekany mineralny Joko J04, błyszczyk Bourjois





I mały P.S.: szukam pomysłów na kolor dodatków do miętowej sukienki. Lila, cytrynka ? Macie jakieś wizje?

edit: chodzi mi przede wszystkim o marynarkę i buty... 

Pozdrawiam, 
Marta

20 komentarze:

Donia pisze...

Śliczny makijaż, delikatny ale jednak żółć dodaje mu charakteru :)

A co do dodatków do miętowej sukienki, to cytryna, aczkolwiek ja wolałabym biel albo srebro- zależy o jakie dodatki chodzi ;)

Independent Woman pisze...

Nie wyraziłam się jasno, wybacz. Chodzi mnie przede wszystkim o marynarkę i buty... Biała marynarka bardzo tak, ale buty?

PureMorning pisze...

Ciekawy makijaż :))

Donia pisze...

może buty nude ;)? Albo też białe, tylko nie lakierowane bo jak komunijne lakierki będą wyglądać ;) W sumie pastele mają to do siebie, że bez względu z jakim pastelem ich nie zestawisz, będzie dobrze.

Make-up_kama pisze...

Bardzo ładnie dobrałaś żółć do brązu,ślicznie to wyszło:)

Kolorowy Pieprz pisze...

A ja stawiam na biale lub jasno szare, albo kolor skory naturalnej.

Taml pisze...

Ciekawy makijaż ale chyba tylko do zdjęć:)

Independent Woman pisze...

Ja dziś w nim paraduję :D

Independent Woman pisze...

Hmm... jasny szary? Spoko, tylko gdzie znajdę taką marynarkę :D

Independent Woman pisze...

Białe to na pewno nie. Nude prędzej :)

Candy Killer pisze...

jeeesli moge byc szczera - to mi sie nie bardzo podoba ten makijaz , oczywiscie ladnie porozcierany itd ale jakos na Tobie niezbyt mi sie widzi. moze tego zoltego za duzo w wewnetrznym kaciku, nie wiem , cos mi tu nie gra ;)

Lady In Purplee pisze...

Mi się żółty kącik bardzo podoba, ale może z innym drugim kolorem bo Twoje oczu tutaj na bardzo zmęczone wyglądają.
Co do miętowej sukienki to buty nude i jasno szara marynarka :)

helloyellow. pisze...

Piękne kolory, strasznie fajnie ten make up wygląda :)

Haanek:) pisze...

przepiękny makijaż!

Panna Dominika pisze...

a może tak?
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=47651438&.locale=pl
żółty jest modny w tym sezonie, ponadto teraz w sklepach wysyp, wiec problemu ze znalezieniem nie bedzie :)

Independent Woman pisze...

Świetny zestaw ale... nie mogę nigdzie spotkać cytrynowej KRÓTKIEJ marynarki. Długa, totalnie psuje fason mojej sukienki :(

Independent Woman pisze...

Tylko jest jeden problem. Gdzie ja znajdę szarą marynarkę? Ostatnio przeszłam galerię wzdłuż i w szerz... Jest kiepsko.

Independent Woman pisze...

Dziękuję za opinię :) Powiem tak, na zdjęciach wyszedł trochę groteskowo, ale na żywo prezentuje się o wiele lepiej :)

mały elf pisze...

a ja do miętowej sukienki wybrałabym biały żakiet (kupiłam ostatnio biały i krótki w bershce i pięknie się prezentuje w połączeniu z miętą :)) no a do tego wybrałabym koralowe szpilki i złote dodatki.
stworzyłam poglądową wersję żebyś mogła zobaczyć, czy takie połączenie Ci się podoba http://www.polyvore.com/mieta/set?id=47695683&.locale=pl
generalnie trudno coś dobrać nie wiedząc, jak wygląda sukienka, ale mam nadzieje, że to coś pomoże :) po lewej stronie podałam drugą wersję czyli brzoskwiniowy żakiet, który moim zdaniem też super wygląda no i dodatki w pochodnym kolorze.

Yuki. pisze...

Makijaż przepiękny *.* Znakomite połączenie kolorów.

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook