Sweet spring make-up :)

Zainspirowałam się MissChievous. Przyznaję się bez bicia. LINK

Uwielbiam jej twórczość. 

Makijaż nie wyszedł identyczny, ale przecież nie o to chodziło. Ja użyłam brązowej kreski, zamiast czarnej, nie użyłam sztucznych rzęs, inaczej podkreśliłam usta i policzki. Po za tym, mamy zupełnie inna budowę oka, więc chcąc nie chcąc efekt końcowy musi być trochę inny. 

Wpadłam teraz na pewien pomysł - w jednym z najbliższych postów przedstawię Wam moje ulubione kanały na YT :)  Chcecie coś takiego? 

Wracając do meritum sprawy : 




Kosmetyki : bb krem Lioele, korektor pod oczy Essence, puder fixujący Catrice, kulki brązujące Hean, rozświetlacz Inglot, baza pod cienie Artdeco, cienie Sleek Curacao, beż ze złotym poblaskiem HR, czarna i brązowa kredka Avon, tusz do rzęs i żel do brwi Wibo, pomadka Golden Rose 115

Pozdrawiam, 
Marta

15 komentarze:

chodzpomalujmojswiat pisze...

ale cuuudny nagłówek! :)

Independent Woman pisze...

Cieszę się, że Ci się podoba! :)

silvana pisze...

Ciekawi mnie jakie kanały oglądasz, więc czekam na post z niecierpliwością :)
Makijaż wyszedł świetnie!

merczens pisze...

słodko! :)

Kolorowy Pieprz pisze...

Jogurtowo i wiosennie:)

HaloGosza pisze...

śliczny nagłówek;o i naprawdę słodki makijaż :)

ksenka pisze...

Twoja wersja nawet bardziej przypadła mi do gustu :)

M&A pisze...

Ale ślicznie wyglądasz:) Świetny makijaż, taki świeży:)
M.

03karina pisze...

Super makijaż ;D

Pozdrawiam ;)

różowa szminka pisze...

Słodki makijaż.

paulinab pisze...

Bardzo ładnie wychodzi Ci cieniowanie. :)

Obserwujemy? :>

xoxo

Yuki. pisze...

Ciekawy :)

Ivyalice18 pisze...

ładny makijaż:)

mary poppins pisze...

bardzo przyjemne kolory :) wiosennie i świeżo.

Medley pisze...

podoba mi się :))

zapraszam do mnie : www.kosmodo.blogspot.com :)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook