Świąteczny piernik z różaną marmoladą !

Nasze ulubione ciasto :) Przepis banalnie prosty i szybki.


Składniki :
  • 3 jajka
  • 1 szklanka cukru
  • 3 szklanki mąki
  • 1 szklanka mleka
  • 1/2 szklanki oleju
  • 1 łyżeczka sody 
  • 3 łyżki przyprawy do piernika
  • 2 łyżki kakao 
  • 3 łyżki dżemu (smak dowolny, ja dziś użyłam porzeczkowego) 
  • marmolada różana 

Sposób przygotowania :

Na początku miksujemy jajka i cukier. Po uzyskaniu jednolitej masy, stopniowo dodajemy kolejne składniki. Gdy ciasto będzie już jednolite, na koniec dodaję 3 łyżki dżemu i ponownie miksuję.

Wylewam ciasto do blachy (ja piekę w prodiżu) nasmarowanej margaryną i posypanej bułką tartą. Piekę w temperaturze 180 stopni, przez ok. 55 minut. 

Po wyjęciu ciasta i jego odparowaniu przekrawam je na pół i przekładam marmoladą. 

Dekoruję dwukolorową polewą :) 

SMACZNEGO! :)
 
 


4 komentarze:

MintElegance pisze...

aż ślinka cieknie :D

Kolorowy Pieprz pisze...

U mnmie piernik robi sie na gwizdke, ale chetnie bym sie zamienila. Chcesz sernik?

Independent Woman pisze...

Mam sernik! :D Mogę Cię makówką poczęstować :)

Lady In Purplee pisze...

Ja moge poczęstować pysznym jabłecznikiem ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook