Warm & sunny smokey eyes + zielone końcówki! :D

Dziś naszło mnie na taki ciepły makijaż, inspirowany barwami zachodzącego słońca.

Do jego wykonania użyłam : Lioele BTS bb krem, korektor Essence, puder Catrice, bronzer Essence, rozświetlacz Essence, róż Chanel, baza pod cienie Artdeco, cienie Sleek Sunset, Paese nr 18, żel do brwi Wibo, tusz Avon Supershock , pomadka Avon








I bonus :D

Jakiś czas temu naszło mnie na kolorowe końcówki. Nie chcę używać farby trwałej, więc zdecydowałam się na zmywalny spray. Kupiłam go na allegro za śmieszne pieniądze. 
Aby uzyskać efekt jak poniżej, musiałam trochę się namęczyć ale koniec końcem bardzo mi się podoba. Zamówiłam już sobie kolejne kolory : róż, pomarańcz, granat i żółć - w końcu idzie lato! 
Po za tym, już jakieś 6 miesięcy z włosami nie robię nic... Potrzebuję zmian ! :D 


Pozdrawiam, 
Marta








17 komentarze:

helloyellow. pisze...

Makijaż bardzo piękny, cieplutki, podoba mi się.

Angela pisze...

bardzo ładny makijaż :)) muszę sobie kupić taki spray :P moze napisałabyś coś więcej?

O. pisze...

śliczny;))







zapraszam do mnie;*

Lady In Purplee pisze...

Własnie takiego sprayu potrzebuje! Ostatnio myślałam żeby pigment z Inglota kupić do takiej koloryzacji końcówek ale droga impreza wtedy wychodzi. Musze też coś takiego zamówić ;)

M&A pisze...

Kurczę, ostatnio tak myślę nad kolorowymi końcówkami i coraz bardziej mam na nie chęć:D Fajny makijaż, pasuje ci do włosów:D
M.

Beauty Wizaż pisze...

zawsze robisz subtelne i dopracowane makijaże, znowu pieknie :)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Oj, to by wyszło na prawdę drogo. A taki spray to koszt ok. 6zł (+ koszty przesyłki), także można sobie pozwolić :)

Independent Woman pisze...

A co konkretnie chcesz wiedzieć?
Cena to ok. 6 zł + koszty przesyłki.
Ma charakter utrwalający. Abu uzyskać wysoko pigmentowany kolor (na ciemnych włosach) trzeba trochę popracować. Myślę, że będzie średnio wydajny. Podejrzewam, że na włosach jasnych łatwiej uzyskać satysfakcjonujący kolor.
:)

Lilyy pisze...

bardzo perfekcyjny ten makijaż :)
ile taki spray na włosach trzyma ? :>

Independent Woman pisze...

Do pierwszego mycia :D

merczens pisze...

widzę że Sunset służy :* efekt na włosach super, mi po głowie od roku coś takiego chodzi - chyba mnie namówiłaś :D

Independent Woman pisze...

Warto spróbować. Tym bardziej, że cena jest wyjątkowo niska. Jutro przejadę się do hurtowni fryzjerskiej i sprawdzę czy tam czegoś podobnego nie mają.

Kuszą mnie te : http://www.hairstore.pl/La_Riche_Directions_profesjonalne_poltrwale_farby_do_wlosow_88_ml-1321.html

Mimo, że są półtrwałe nie chcę przed ślubem bardzo kombinować. Po ślubie... kto wie :D

Racja, Sunset mi służy. Uwielbiam ją :*

Ivyalice18 pisze...

Makijaż ładny:)

Kolorowy Pieprz pisze...

ja mam jasne blond wlosy i marzą mi się takie końce rożowe jaśniutkie blade:)mam już szamponetkę...kupilam tez kolor ciemny lila:) tylko jak to nałośyć na same kocowki:) ech

Kolorowy Pieprz pisze...

oj tam...pojdziesz na zielono jak ...gnijąca panna mloda:)

Make-up_kama pisze...

Piękny makijaż,pasuję ci!:)))
A co do włosków to mi osobiście takie coś się podoba:))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook