Wkręciłam się w pomarańcz. Projekt RAINBOW

Znów naszło mnie na pomarańcz tyle, że dziś na ustach. Soczysta, jasna marchewa - specjalnie dla wszystkich będących na diecie :D :D :D

P.S.: Najukochańszy Kolorowy Pieprzu, teraz czekaj na kiełki i rzodkiewkę :*




Kosmetyki których użyłam : 

- krem koloryzująco-nawilżający Avon 
- podkład Catrice matujący 
- korektor pod oczy Essence Stay All Day
- korektor na niedoskonałości w sztyfcie Essence
- puder Synergen
- bronzer w kulkach Hean
- rozświetlacz Essence LE Vampire's Love
- baza pod cienie ArtDeco 
- matowy beżowy cień Inglot 353M, w załamaniu jasny brąz z paletki Mocha Latte Avon
- czarna kredka Supershock Avon
- biała kredka NYX milk
- tusz do rzęs Wibo 
- żel do brwi Wibo 
- pomadka Hean nr 64 carrot 

P.S.: Tak wiem, muszę wyregulować brwi... :|

Pozdrawiam, 
Marta

29 komentarze:

Świat Wery pisze...

własnie widzę, że się wkręciłaś, super pasuje ci, ja nie bardzo ją lubię:(

MintElegance pisze...

bosko wyglądasz w tym kolorze szminki !

Independent Woman pisze...

Dziękuję, bardzo mi miło :)

Say me Justine pisze...

Swietny kolor pomadki!:)

Lilyy pisze...

bardzo podoba mi się ten makijaż ! Pasuje Ci pomarańczowy na ustach :)

Obserwuję Cię :)

pannajoanna pisze...

zainspirowałaś mnie :) bardzo mi się podoba :D

silvana pisze...

Rewelacja, wyglądasz świetnie i bardzo Ci pasuje ten makijaż!

Immenseness pisze...

bardzo mi się podoba :) pasuje Ci taki kolor :)

03karina pisze...

Uwielbiam pomarańcz na ustach, sama często używam takiej pomadki
super wyglądasz ;D

Pozdrawiam ; )

Przeszkoda pisze...

pasuje do Ciebie :)

Taml pisze...

piękne usteczka :)

lolita76548 pisze...

Wow! No na prawdę piękny makijaż ust ! Cudowny kolor

Elisabeth pisze...

Świetny ten pomarańcz <3

Lady In Purplee pisze...

Dla mnie jednak ten kolor jest za marchewkowy ;)

katarzyynka pisze...

śliczne usta!!:)

Sleeping-beauty pisze...

Ładnie wygląda na ustach ;)

Kolorowy Pieprz pisze...

Uwielbiam Cie...za ta wyrozumialosc...empatie....:*

Ekstrawagancka pisze...

Piękna pomadka, zakochałam się w niej .
Pozdrawiam serdecznie !!!

LADIES NIGHTS, więcej informacji na moim blogu. Serdecznie zapraszam !!!
http://ekstrawagancka.blogspot.com

merczens pisze...

rewelacja :)

Independent Woman pisze...

Cieszę się, że się podoba :)

Independent Woman pisze...

:* :*

Independent Woman pisze...

Zgadza się ale tylko na bladej/mało opalonej cerze. :)

Independent Woman pisze...

Cieszę się! :)

Malowana Lala pisze...

Jak zwykle nie lubię pomarańczu, tak ta pomadka mnie uwiodła (:

grzee pisze...

bardzo do Ciebie pasuje :)

ninette pisze...

cuuuudowny kolor ;)

Paulina pisze...

piękne usta

One_LoVe pisze...

sama bym się na taką nie zdecydowała, ale u Ciebie wygląda ekstra!

Make-up_kama pisze...

Wow!kochana jak ci jest pięknie w takim kolorku:))
Aż nie mogę oderwać wzroku:D

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook