Moje ulubione kanały na You Tube

Subskrybuję dużo kanałów, ale tak na prawdę ulubionych mam kilka. Są to głownie kanały urodowe i makijażowe. 

Jeśli chodzi o kanały POLSKIE :

PANINORGE - przesympatyczna, z ogromnym dystansem do swojej osoby. Umie poprawić mi humor a jej 25 minutowe filmiki oglądam zawsze z ogromną przyjemnością :)

Jadziii - o jakaż ona milutka ;) Bardzo lubię oglądać jej recenzje.

katOsu - tej Pani, nie muszę przedstawiać. Jest moim polskim, makijażowym guru.

anulaat - prowadzi również bloga. Uwielbiam jej recenzje - są zawsze konkretne. W moim odczuciu jest bardzo wiarygodna :)

Stylizacje i Stylizacje 2 - bardzo miła, zdolna i szczera osoba. Za tą ostatnią cechę, bardzo ją cenię. Robi przepiękne fryzury, użyteczne makijaże i zwięzłe recenzje :)

ZAGRANICZNE :

NikkieTutorials - na jej kanał trafiłam stosunkowo niedawno, ale polubiłam ją niesamowicie. Bardzo empatyczna dziewczyna robiąca rewelacyjne, dopracowane makijaże.

MakeupGeek - i o niej chyba nie muszę dużo mówić. Sympatyczna wizażystka, dzięki której zawsze mam uśmiech na twarzy :)

MissChievous - każdy jej makijaż mnie zachwyca i inspiruje.

TheMakeupChair - przepiękna i zarazem bardzo naturalna. Lubię ją oglądać :)


To są moje top kanały. Tak jak mówię, subskrybuję dużo więcej ale... to właśnie te oglądam z największą przyjemnością i zawsze wynoszę z nich coś, co później w jakiś sposób procentuje :)

A Wy, kogo najbardziej lubicie oglądać? :)

Pozdrawiam, 
Marta

11 komentarze:

MintElegance pisze...

polecam jeszcze kanał maxineczki:)

Make-up_kama pisze...

Stylizacje też oglądam i lubię,a resztę oglądam ale nie tak żeby się zachwycać natomiast uwielbiam Calmeeblondie super dziewczyna:)

Myś Pyś pisze...

ja też lubię Katosu, ale także FlorenceBeauty i Calmeeblondi:)

chodzpomalujmojswiat pisze...

Ja też bardzo lubię Callmeblondiee, Kajmanową i aassieek :)

lulalala pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
lulalala pisze...

ja polecam kanał lola2in1 - moim zdaniem najbardziej pozytywna osoba na polskim youtube :)

Independent Woman pisze...

Również bardzo lubię ją oglądać :)

Independent Woman pisze...

Znam, znam :)

Kolorowy Pieprz pisze...

i dobrze ze nie kupiłas, nie chciałabym ich nawet za darmo:/ ufff bolą mnie ręce, walcze z nowym wyglądem bloga....i już nie mam siły

Anuullaa pisze...

PaniNorge jest najlepsza:) Włączam filmik i już słyszę "Cześć robaczki moje kochane" i jej kultowe powodzenie: "du** nie urwało":)

sauria80 pisze...

Jadziii nie znam, szkoda, że Ty już nie kręcisz :O

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook