Mystery

Małe zakupy i zamówienie z Avonu z katalogu 07 poczynione jakieś dwa tygodnie temu. Nie miałam okazji Wam wcześniej ich przedstawić :)


- Nivea, balsam prostujący (cena ok. 13zł)
- Joanna, żel stylizujący do włosów (cena ok. 10zł)
- Avon, paletki czterech, Smoke & Mirrors i Mystery (cena ok. 20zł/szt)
- Avon, kredka Supershock blackberry (cena ok. 15zł)


 ( po lewej: Smoke & Mirrors, po prawej: Mystery)

I na koniec mam dla Was makijaż, wykonany paletką Mystery. Brzoskwinia, brąz i złota-brzoskwinia są świetnie napigmentowane. Lila trochę słabiej, ale na bazie też daje radę:) 


Co do reszty kosmetyków - nie mam pojęcia co znajduje się na twarzy, ponieważ makijaż robiłam już jakiś czas temu :) 

Pozdrawiam, 
Marta

7 komentarze:

Świat Wery pisze...

śliczny makijaż z tej paletki

Keysi pisze...

Kolorki wyglądają bosko :)

u mnie nowa notka i nowy filmik na :
http://www.youtube.com/watch?v=Io9dQWxQIi8&feature=plcp zapraszam ;)x

Motylica pisze...

Makijaż jak zwykle śliczny. Wyobraź sobie, że ja w porywie oszołomienia zakupiłam naraz 3 (!) Sleek'owe palety. :D

Immenseness pisze...

przepiękny makijaż, robię dziś zamówienie z Avonu i zamówię sobie cienie Mystery jeśli są w katalogu bo się w nich zakochałam po Twoich zdjęciach :D a powiedz, wykonałaś kreskę też tą nową avonową kredką?

Ladies Tea Party pisze...

Bardzo fajny makeup;)
M.

Beauty Wizaż pisze...

czaje się na produkt Nivea ale do kręconych :P

Make-up_kama pisze...

Mam ten produkt z Nivea i u mnie niestety się nie sprawdza.
Co do tych cieni,wyglądają przepięknie:))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook