Nowe (?) cienie od Pierre Rene :)

Byłam dziś na małych zakupach w Naturze i rzuciła mi się w oczy promocja metalicznych cieni  do powiek od Pierre Rene. Już kiedyś miałam kilka ich cieni i byłam niesamowicie zadowolona. Postanowiłam, że kupię sobie dwa na wypróbowanie. Kosztowały 5,99zł, także na prawdę niewiele. Wybrałam dwa odcienie, specjalnie do kombinacji z makijażem ślubnym. 



Cień po stronie lewej to : Passion 107, po prawej : Elegance beige 104


Konsystencją, cienie do złudzenia przypominają metaliczne cienie KOBO. Miękkie, bardzo mocno pigmentowane. Mam wrażenie, że jutro popędzę po kolejne kolory ;]

Miałyście styczność z cieniami tej marki? 


Pozdrawiam, 
Marta

29 komentarze:

merczens pisze...

zapowiadają się bardzo ciekawie :)

Lilyy pisze...

śliczne kolory !

zoila pisze...

Elegance Beige wygląda prześlicznie :)

kosmetoholiczka_1919 pisze...

Mam ten cień Passion 107 i bardzo go lubię, najczęściej go używam ;)

zetanja pisze...

numerek 104 - cudny :) czy to taki odcień taupe czy bardziej srebrny?

Świat Wery pisze...

piękne kolory, akurat tych nie miałam

W pisze...

Bo za marką Kobo ukrywa się Pierre Rene :> To ta sama firma :>

M&A pisze...

Fajne, subtelne:)
M.

Independent Woman pisze...

Taaaak? Nie wiedziałam :D

Independent Woman pisze...

Zdecydowanie bardziej taupe :)

Donia pisze...

Mam aż tych 5 cieni, bo nie mogłam się zdecydować ;) Wszystkie są mega trwałe i mocno napigmentowane. Ale gdy skończy się promocja, tańszą alternatywą dla nich są te metaliczne z MIYO, bo i to już opracowałam :D konsystencja i producent ten sam :D

Independent Woman pisze...

Do MIYO dostępu niestety nie mam ;/

Gosia (makijazystkanet) pisze...

cienie tej firmy są świetne, byłam w szoku, jak zobaczyłam ich kolory i pigmentacje :)

zetanja pisze...

Uuu to muszę go gdzieś poszukać, bo właśnie takiego odcienia szukam. Zobaczę w Naturze, ale ta do której mam dostęp jest dość mała więc nie wiem czy one tam będą.

Bondgirl pisze...

Widziałam je kilkakrotnie ;D wybrałaś bardzo ładne odcienie ;)

Yasminella pisze...

hmm może wkońcu skuszę się do używania tego cienia który mam xD

Angela pisze...

Bardzo bardzo fajne te cienie ;))

Donia pisze...

ja w sumie u siebie widziałam tylko dwie drogerie które je mają. Jeśli chcesz, możemy sobie zrobić jakąś wymiankę i zapakuję MIYO :) tylko będziesz musiała sprecyzować co preferujesz ;)

Donia pisze...

albo po prostu mogę zrealizować Twoje zamówienie z dostawą do domu :D

Independent Woman pisze...

Napisz do mnie maila ;]

gabusiek pisze...

Niedrogo ;) Bardzo ładne kolory.Muszę się na nie skusić!

Shopping Monster pisze...

heh, nie takie nowe - były moim pierwszym postem na blogu (rok temu). Bardzo je lubię, mają świetną pigmentację :)

nesiav pisze...

Właśnie planowałam taką serię :D

Paulina pisze...

śliczne kolory

chodzpomalujmojswiat pisze...

bardzo ciekawe i jaka cena przystępna :)

Kolorowy Pieprz pisze...

obecnie mam już jedenaście, u mnie mozesz obejrzec z bliska i maty i metaliczne i perły:) sa świetne i będe miała więcej:)

Kolorowy Pieprz pisze...

http://kolorowypieprz.blogspot.com/2011/10/pierre-rene-cienie-do-powiek-mono.html o tu, ale to były początki bloga i jeszcze nie umiałam zdjęc korzystnych zamieszczac:P

Make-up_kama pisze...

Ten passion jest piękny,szkoda że u mnie nie ma kosmetyków tej firmy,bo na jeden na pewno bym się skusiła:))

Kolorowy Pieprz pisze...

możesz je kupić w laboo, jesli nie ma u Ciebie drogerii stacjonarnej- oni chyba maja też wysyłkę

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook