Piękny, zbąblowany kolor.

Zauważyłam, że w moja lakierowa "kolekcja" nieco wymarła. Kilka lakierów wyschło, kilka się skończyło a jeszcze inne przestały mi się podobać i wylądowały w koszu. Udałam się do Rossmanna, aby uzupełnić braki :D 

Przedstawiam Wam dziś jeden z trzech jakie sobie wybrałam : 





Wibo, Trend edition, jeans club, nr 2 (cena ok. 6zł / 7ml). 

Kolor określiłabym jako ciepły błękit. Niesamowicie mi się podoba. Raczej nie gustuję w błękitach na paznokciach, ale ten uwiódł mnie niezaprzeczalnie.
Niestety, zachwyt tutaj się kończy. 
Lakier przy pierwszej aplikacji zbąblował się. Wygląda nieestetycznie (mój aparat nie jest w stanie tego uchwycić). Pędzelek ma bardzo cienki. Ja takich nie lubię, więc dla mnie aplikacja tego lakieru to istny horror. Żeby uzyskać przyzwoity efekt, należy nałożyć co najmniej trzy warstwy (na zdjęciach wyżej jest ich właśnie tyle). Utrzymuje się max. dwa dni - szału nie ma. 

Już więcej nie skuszę się na żaden lakier z tyj kolekcji, mimo pięknych kolorów.

Macie lakiery z tych serii? Jak Wam się spisują? 

Pozdrawiam, 
Marta

19 komentarze:

Plotkara pisze...

a miałam kupować lakiery z tej serii, ale niestety w moim Rossmannie ich nie widziałam :/

Iwetto pisze...

Mam z tej serii numerek drugi i też jest beznadziejny, nie tylko w aplikacji ale ogólnie jakościowo. Szkoda.. Wibo tym razem jednak dało klapę

One_LoVe pisze...

o, to chyba pierwsza taka opinia, jaką czytam o tych lakierach! kolor jest ładny. :)

Kolorowy Pieprz pisze...

Na bablowanie znalazlam sposob:) roluje buteleczke w dloniach okolo minuty:) chocbym dala 5 warstw-babli nie robi nawet brzoskwiniowy catrice:)

straberrry pisze...

kolor bardzo fajny, u mnie w Rossmannie go nie ma, fajnie jest też odtłuścić paznokcie przed pomalowaniem lakierem, dzięki temu bąbelki nie powinny się pojawiać

zapraszam do mnie :)
dodaje do obserwowanych :)

Meraja pisze...

tej serii nie tykałam, ale ColorPower nie robi takich wybryków :)

Świat Wery pisze...

śliczny, seria jest świetna

sunnyroll pisze...

też mam ten kolor i niestety te same wrażenia... według mnie dwie warstwy dają zadowalające krycie ale na każdym paznokciu bąble, mimo że kolor piękny chyba więcej go nie użyje zwłaszcza że aplikacja koszmarna.
W przeciwieństwie do serii amazing amazon, dobre krycie i malowanie o niebo przyjemniejsze:)

Independent Woman pisze...

No proszę :) Wypróbuję i dam znak, czy dało radę :)

Independent Woman pisze...

Zawsze odtłuszczam paznokcie przed malowaniem, więc to na pewno nie to :)

Independent Woman pisze...

Z Color Power żaden lakier nie przypadł mi do gustu :(

naatajla pisze...

ciesze sie milo mi to czytac bo ze zdrowiem cos u mnie ostatnio na opak :*

panna-patison pisze...

Bardzo ładny kolor :)

Beauty Wizaż pisze...

ja u siebie ostatnio zrobiłam porządki, wyrzuciłam zgęstniałe i rozwarstwione lakiery...
kolor jest sliczny :)

chodzpomalujmojswiat pisze...

mi też się czasem bąblują, nie wiem czy to nie przez obecną temperaturę :/

Make-up_kama pisze...

Nie przepadam za takimi kolorkami,wolę żywsze:)

Bursztyneekk pisze...

łaaa tez chce <3 ciekawe czy u mnie w Rossmanie beda ^^

mały elf pisze...

a u mnie ten lakier sprawdza się bardzo dobrze (ponadto wystarczyły mi o dziwo dwie warstwy) i dodatkowo jest w przepięknym kolorze! :)

sauria80 pisze...

będę omijać dziada ;)

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook