Prezent urodzinowy! :)

Wczoraj, od swojego narzeczonego dostałam jeden z fajniejszych prezentów urodzinowych jakich kiedykolwiek miałam przyjemność dostać :) Spójrzcie : 


2 książki dot. sztuki makijażu, puder utrwalający Vichy Dermablend i zestaw 16 profesjonalnych pędzli LancrOne :)

Wszystko niesamowicie mi się podoba, jestem bardzo zadowolona z prezentu. 

A z tego całego szczęścia, poleciałam dziś po podkład Vichy do kompletu, żelowy liner Essence i Lirene przeciwko pomarańczowej skórce. O mały włos, a kupiłabym bazę pod makijaż zwężającą pory z Benefitu. Dostałam próbkę. Będę testować i jeśli się sprawdzi, sprawie sobie ją głównie z myślą o swoim makijażu ślubnym.


Całusy :*
Marta

24 komentarze:

Kolorowy Pieprz pisze...

kon iecznie daj znać jak sprawdza sie podkład vichy...mam revlon, ale to zdecydowanie zbyt duze krycie dma mnie:(

Sonia Wacowska pisze...

a coś wiecej o ksiażkach mozesz napisac , jakiś autor albo pokazać na jakimś filmiku ?? :*

chodzpomalujmojswiat pisze...

super prezenty!

Lilyy pisze...

uu tez chciałabym dostac coś takiego na urodzinki ! : D

Rehab pisze...

Ja mam urodziny teraz w niedziele .. - zobaczymy co ja dostanę..

na kosmetyki raczej nie liczę a szkoda bo wolałabym właśnie coś kosmetycznego.

Independent Woman pisze...

Mam wrażenie, że Dermablend ma jeszcze większe krycie niż Colorstay. W każdym bądź razie, oczywiście dam znać jakie są moje pierwsze wrażenia :)

Independent Woman pisze...

Ewelina Panczakiewicz "Sztuka makijażu. Piękno, zdrowie, relaks" a druga to Kamila Wiedeńska-Strzelczyk "Lekcja Makijażu dla każdej kobiety" :)

Elisabeth pisze...

Nie mogę się doczekać :)

Taml pisze...

zazdroszczę pędzli :D

silvana pisze...

Świetne prezenty! Uwielbiam takie niespodzianki. Bardzo ciekawi mnie to antycellulitowe serum z Lirene. Wszystkiego najlepszego! :)

Meraja pisze...

Jak pięknie :)
Wszystkiego najlepszego!

Lady In Purplee pisze...

Najlepszego ;)
Ciekawa jestem pudru i podkładu ;) Z Benefitu myślisz nad POREfessional? Bo miałam sporą próbke i szczerze to nic ciekawego

Cuciola pisze...

To byl prezent niespodzianka?

03karina pisze...

Super prezent, zazdroszczę pędzli ;D
Pozdrawiam ; ))

M&A pisze...

Wow, miły prezent:)
M.

Independent Woman pisze...

Dokładnie tak :)

Independent Woman pisze...

Tak, właśnie jej próbkę dostałam :) Zobaczymy jak spisze się u mnie.

Independent Woman pisze...

I dziękuję za życzenia!:)

Independent Woman pisze...

Dziękuję :)

Independent Woman pisze...

Jak na razie mogę powiedzieć, że pachnie przepięknie :)
Dziękuję :)

Make-up_kama pisze...

No no chłopak ma gust,super prezent!:))

Agusiak747 pisze...

Mam te pędzle i jestem zadowolona, chociaż strasznie lecą włosy :/

zetanja pisze...

czekam na recenzję pędzli LanCrone. Bardzo jestem ciekawa czy warto zainwestować w taki zestaw czy kupić mniej pędzli i lepszej jakości.

Ivyalice18 pisze...

Ja też mam te pędzle z Lancr0ne i jestem z nich zadowolona:) Najbardziej z pędzli do eyelinera, do rozcierania cieni, do podkładu z flat topa,(to mój ulubiony pędzel). Tutaj masz notkę http://ivyalice18.blogspot.com/2012/03/pedzle-lancr0ne-make-up-studio.html
Wszystkiego Najlepszego z Okazji urodzin:) Mam nadzieję, że się z życzeniami nie spóźniłam...

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook