RECENZJA : cztery produkty firmy JADWIGA

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że nawiązałam współpracę z firmą Jadwiga. Do testów otrzymałam 5 kosmetyków : papka do cery trądzikowej (3 próbki), polski krem bionawilżający (3 próbki), polski naturalny peeling enzymatyczny (3 próbki),  polska maseczka bionawilżająca nagietkowa (3 próbki) i polski krem matująco-antybakteryjny (pełnowymiarowe opakowanie).

Zacznę od próbek które miałam przyjemność testować. Nie będą to bardzo szczegółowe recenzje, ponieważ nie miałam okazji testować tych kosmetyków przez dłuższy czas. 

Krem matująco - antybakteryjny opiszę w kolejnym poście. 




Producent mówi : krem przeznaczony szczególnie do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i zniszczonej; utrzymuje stały poziom nawilżenia skóry, matuje; zawiera naturalne filtry promieniochronne; jest źródłem wielu substancji odżywczo - regenerujących; neutralizuje działanie wolnych rodników; poprawia jędrność, sprężystość i elastyczność skóry; zapobiega powstawaniu zmarszczek; nie powoduje podrażnień i uczuleń, ma lekką konsystencję, doskonale nadaje się pod makijaż.

Marta mówi : moja skóra zniszczona ani bardzo sucha nie jest, to na wstępie. Krem ma bardzo przyjemną, kremowo-żelową konsystencję. Jest niesamowicie wydajny (jedna próbka starczała mi od 4 do 6 użyć). Jak go stosowałam? Początkowo pod makijaż, gdzie zupełnie się nie sprawdził. Podkład mi się na nim rolował i mimo, że producent obiecuje właściwości matujące produktu, buzia świeciła mi się nad wyraz mocno. Postanowiłam, że spróbuję poużywać go na noc i tutaj, sprawdził się o niebo lepiej. Doskonale nawilżył moją buzię i rano, była ona wypoczęta i zdrowo wyglądająca. Bardzo fajny produkt na noc, dla osób z cerą mieszaną. Polecam.

PEELING NATURALNY z mikrocząsteczkami wosku jojoba


Producent mówi : peeling - żel ma zastosowanie nawet dla bardzo wrażliwej skóry. Dzięki unikalnym składnikom niezwykle skutecznie usuwa suchy naskórek z twarzy, szyi, dekoltu, ciała, pięt, kolan, łokci. Trące drobinki wosku jojoba nie mają ostrych kantów, nie kaleczą skóry, działają wygładzająco, oczyszczająco, nawilżająco, rozjaśniająco. Skóra staje się miękka i elastyczna. Peeling wspomaga głębokie nawilżanie, chroni przed wolnymi rodnikami. Po masażu peeling powinien pozostać na skórze ok. 10 min.

Marta mówi :  jak dla mnie, produkt nijaki. Być może dlatego, że miałam okazję testować go zaledwie 3 razy. Tak, jedna próbka starczyła mi na jednorazowe użycie. Peeling ma konsystencje żelu z niebieskimi mikrodrobinkami. Nakłada się go sprawnie i sprawnie się go zmywa. Rzeczywiście, po użyciu moja cera była wygładzona, miękka i co najważniejsze - nie ściągnięta. Nie zauważyłam rozjaśnienia i oczyszczenia.  Po zmyciu miałam wrażenie, że muszę jeszcze raz użyć jakiegoś produktu oczyszczającego cerę. Nie kupiłabym tego produktu w pełnej wersji, choć może sprawdził by się lepiej po dłuższym stosowaniu.

MASECZKA BIONAWILŻAJĄCA nagietkowa

Producent mówi : żelowa maseczka relaksująco - nawilżająca do każdego typu cery i wieku; działa przeciwzapalnie, antybakteryjnie, dezynfekująco; łagodzi podrażnienia; ma doskonałe działanie regenerujące; zapobiega wysuszaniu skóry i nadmiernemu złuszczaniu się naskórka; otacza skórę opieką aktywnych biosubstancji; przeciwdziała utracie wody w skórze; pozostawia skórę miękką i delikatną; nadaje skórze atrakcyjny, młody wygląd.

 Marta mówi : czytając opis producenta wnioskuję, że maseczka świetnie sprawdzi się w przypadku cery wrażliwej. Ja takową posiadam i muszę przyznać, że polubiłam się z tą maseczką, choć początkowo nie byłam do niej przekonana. Jedna saszetka starcza na 2 razy, spokojnie. Ma żelową konsystencję, bardzo podobną do konsystencji peelingu opisywanego wyżej. Zmywa się ją dość ciężko, dlatego ja zawsze wspomagam się gąbeczkami przeznaczonymi specjalnie do tego celu. Co do działania : przez pierwsze 10 sekund, szczypie. To muszę przyznać. Nie wiem czy to jest kwestą tego, że działa czy po prostu któryś ze składników nie odpowiada mojej cerze. Nie sądzę, żeby tak było bo maseczka sprawia, że moja buzia jest niesamowicie nawilżona, gładka, świeża i przyjemna w dotyku. Maseczka nie zatkała mi porów, nie wysypało mnie po niej. Jedynym minusem właściwie, jaki dostrzegam w tej maseczce (jak i reszcie produktów które miałam okazję testować) to zapach. W przypadku maseczki lubię, gdy pachnie przyjemnie i wtedy w pełni mogę relaksować się jej działaniem. Bardzo ją lubię i myślę nad kupnem pełnowymiarowego opakowania.

PAPKA do CERY TRĄDZIKOWEJ 


Producent mówi : preparat aktywnie antybakteryjny, nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwzapalne, przeciwtrądzikowe; normalizuje funkcje skóry tłustej, z pryszczami. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmierne rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.

Marta mówi : ten produkt znam od kilku lat. Ratuje mnie w sytuacjach kryzysowych, kiedy moja cera musi wyglądać nieskazitelnie a ta akurat ma inne plany. Produkt ma rzadką konsystencję i trzeba z nim uważać, by zbyt dużo nie wylać go z opakowania. Ja stosuję go punktowo na noc, przez ok. 4 dni przed ważnym wyjściem. Po tym czasie, nie ma śladu po wyprysku. Produkt wysusza, więc trzeba z nim uważać. Nie polecam do stosowania na całą twarz. Po za tym, to moje KWC w sytuacjach podwyższonego ryzyka :) Polecam zawsze i wszędzie.

Kosmetyki JADWIGA możecie kupić w ich sklepie internetowym - LINK 

P.S.: Dziękuję Pani Paulinie za możliwość przetestowania tych kosmetyków.

Pozdrawiam, 
Marta

7 komentarze:

kunplektita pisze...

Jadwiga reaktywacja, powinniśmy stawiać na Polskie firmy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Magdalena pisze...

Sporo się teraz mówi o tej marce. Bardzo dobrze, bo Polskie kosmetyki są niedoceniane.

Claudia pisze...

Próbowałam papkę i również sądzę że jest bardzo dobry!
Krem niestety pod makijaż tak samo mi się nie sprawdził ale na noc był całkiem ok:)

Beauty Wizaż pisze...

nie mam doświadczenia z tą firmą choć wiele dziewczyn polecało te kosmetyki

sauria80 pisze...

Marta mówi: (czyli ja) dobre bo polskie! :)

Kolorowy Pieprz pisze...

o tak, papka jest rewelacyjna!

Make-up_kama pisze...

Mam ochotę wypróbować coś z tej firmy,czytałam wiele dobrego o ich kosmetykach:))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook