RECENZJA : Jadwiga, krem matująco-antybakteryjny

Zapraszam Was na drugą część mojej recenzji kosmetyków Jadwiga, w której opowiem Wam o kremie matująco-antybakteryjnym.


Producent mówi : krem do intensywnej pielęgnacji cery tłustej, trądzikowej i mieszanej. Osłabia pracę gruczołów łojowych bez wysuszania skóry, działa antybakteryjnie i kojąco; odblokowuje pory, oczyszcza i wygładza cerę; zapobiega powstawaniu zaskórników, ściąga pory, odświeża i nadaje ładniejszy kolor skórze. Cera staje się nawilżona i delikatna. Krem łatwo się wchłania, zapewnia matowy wygląd cery; idealny pod makijaż. Chroni przed promieniami UV.
Dzięki wyjątkowej recepturze łączy wyselekcjonowane substancje czynne: CYNK, WYCIĄGI Z POKRZYWY, ŁOPIANU, BABKI LANCETOWATEJ - o właściwościach przeciwzapalnych, przeciwłojotokowych i dezynfekujących. Oczyszcza, ściąga, poprawia ukrwienie i ułatwia gojenie naskórka; SIEMIĘ LNIANE - działa łagodząco, rozpulchniająco, zmiekczająco, reguluje rogowacenie naskórka, poprawia elastyczność, przyspiesza proces ziarninowania i regeneracji naskórka; D-PANTENOL - PROWITAMINA B5 - działa łagodząco, kojąco, zmniejsza podrażnienia, przyspiesza gojenie ran i bliznowacenia, regeneruje, zapobiega nadmiernemu wysuszaniu się skóry, nadaje skórze miękkość i gładkość; GLINKA ZIELONA - wchłania nadmiar sebum, łagodzi stany zapalne, wygładza ślady po trądziku, zwęża rozszerzone naczynka krwionośne, oczyszcza, odkaża, ściąga i regeneruje; WIT. A - ogranicza przetłuszczanie się skóry, obkurcza gruczoły łojowe, wygładza i pojędrnia naskórek; WIT. E - wychwytuje wolne rodniki.


Marta mówi :

Opakowanie : bardzo klasyczne. Plastikowe, białe z pomarańczowymi napisami. Nie mam zastrzeżeń. 

Zapach : dla mnie nie do końca przyjemny. Czuję w nim coś na styl kamfory. 

Konsystencja : idealna. Żelowo-kremowa. Krem rozprowadza się bajecznie łatwo, dzięki czemu jest bardzo wydajny. Do pokrycia cienką warstwą twarzy nie potrzebuję dużej ilości.



Działanie : zacznę od tego, że kremu używam tylko i wyłącznie na dzień, pod makijaż. W tej roli spisuje się bardzo dobrze. Podkład na nim się nie roluje. Krem zostawia delikatną warstewkę (podobnie czuje się po nałożeniu bazy silikonowej), dzięki której mój podkład i puder trzymają się do ok. 2-3 godzin dłużej.  To na prawdę wyczyn. 
Krem bardzo ładnie matuję buzię ale mimo wszystko, wygląda ona na bardzo zdrową. 

Przejdę teraz do najważniejszej części - krem pomógł mi w walce z wysypem podskórnych krost na czole.  Jak pewnie wiecie, po "kuracji" Effaclarem DUO, moja buzia wyglądała koszmarnie (z resztą, na zdjęciach z postów makijażowych, można było to dostrzec). W tym momencie, po stosowaniu tego kremu przez ponad miesiąc + mocne nawilżanie kremem Bambino na noc, ilość podskórnych grudek uległa zmniejszeniu. Jestem niesamowicie zaskoczona i zadowolona, że polski produkt z dobrym składem i w stosunkowo niewysokiej cenie pomógł mi w walce z czymś, czego na prawdę ciężko się pozbyć. 

Jestem pewna, że z tego produktu już nie zrezygnuję. Zostało mi jeszcze ponad pół opakowania, więc starczy mi to na co najmniej półtora miesiąca. Dostałam krem z Dax, który wypróbuję i jeśli mi się nie sprawdzi, zamówię Jadwigę. 

Krem możecie kupić w sklepie internetowym firmy Jadwiga - LINK

A Wy, używałyście tego kremu? 

Pozdrawiam, 
Marta

5 komentarze:

Sleeping-beauty pisze...

Też pisałam recenzję tego kremu wczoraj: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2012/05/krem-matujaco-antybakteryjny.html
Mi zapach się podoba :)
Przyznam, że też jestem pozytywnie zaskoczona tym kosmetykiem ;)
Zresztą, zapraszam do przeczytania :)

Kolorowy Pieprz pisze...

czas W KOŃCU przerzucić się na NASZE:)

kosmetoholiczka_1919 pisze...

Ja bardzo lubię krem matujący Barwa, ale im dłużej go stosuję tym efekt matu coraz słabszy, moja skóra tak jakby się do niego przyzwyczaiła. Ten krem bardzo mnie intryguje ;)

Make-up_kama pisze...

Krem nie do mojego typu skóry:)

Anonimowy pisze...

Ja też używam ten krem i jestem nim zachwycona!!! Polecam z czystym sumieniem. Pozdrawiam Monika

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook