RECENZJA : NYX, paletki 10 cieni do powiek

Jak wykazała ankieta, najbardziej zainteresowane byłyście paletkami NYX, tak więc przychodzę dziś do Was z ich recenzją.



Obie paletki zakupiłam w sklepie Lady Makeup (który swoją drogą serdecznie polecam) kilka miesięcy temu.

Wybrałam dwa warianty, do makijażu wieczorowego Smokey Eyes :


i do makijażu dziennego Champagne & Caviar :


OPAKOWANIE : bardzo solidne, klasyczne i miłe dla oka. Wyposażone jest w lusterko i dwustronną pacynkę. 

KONSYSTENCJA : bardzo kremowa, miękka. Cienie dobrze nakładają się na pędzelek (jak i na dołączoną pacynkę) i w trakcie rozcierania nie giną. Ciemne kolory mają tendencję do niewielkiego osypywania. Mogę to przeżyć, ponieważ zawsze makijaż twarzy robię po makijażu oka.

PIGMENTACJA (moje wersje kolorystyczne) : bardzo wysoka. 


WYKOŃCZENIE : w obu paletkach występują cienie perłowe jak i satynowe (moje ulubione). Biały w Ch&C jest matowy (b. mocno pigmentowany).

TRWAŁOŚĆ : bez bazy ok. 8h, na bazie ile dusza zapragnie. 

CENA :ok. 40 zł ( + koszty przesyłki)

Podsumowując, są to moje ulubione cienie do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Przebiły Sleeka ze względu na bardziej subtelne perły. Najprawdopodobniej, właśnie tymi paletkami wykonam swój makijaż ślubny. Cienie może nie należą do najtańszych ale osobiście uważam, że warto zainwestować choć w jeden wariant kolorystyczny. 

Miałyście styczność z tymi paletkami? 

Pozdrawiam, 
Marta

4 komentarze:

Make-up_kama pisze...

Bardziej mi się podoba ta wersja do makijażu wieczorowego:)

merczens pisze...

mnie podoba się Champagne & Caviar :) i to bardzo :)

Lilyy pisze...

wyglądają na bardzo dobre i trwałe. Niestety cieni do powiek nie używam, bo wiekszosc mi nie pasuje, a poza tym nie umiem :P

małaMi pisze...

ładnie te cienie wyglądają :) ta firma ogólnie ma dobre kosmetyki:)
pozdr:))

Prześlij komentarz

 

Obserwatorzy

Bloglovin

Facebook